Endelig er vi færdige med at renovere hele huset(ovenpå)
Først har vi besvær med at få hvidevarene ind i køkkenet da der fra sælger side ikke er tager højde for mål..(vi får det fikset)
Køber verdens dyreste emhætte, der går 1 måned så er der teknisk fejl i den, nyt display bliver sendt..
døren til vores indbyggede køleskab er skævt, så køleskabet går op, og skuffen kan ikke åbnes da sælger ikke har taget højde for at vi kan åbne døren helt...
Badeværelse kommer... alt er forkert eller mangler.. det tager over en måned og en virkelig doven sælger at få rådet bod på bare lidt af det...
så mens jeg sidder på wc, kommer jeg til at kigge under... vandhanen er defekt.... så der er fyldt med vand på gulvet og i skuffer... det bliver lavet og ordnet...
en møg dyr indbygnings kogeplade er købt.. så står jeg og laver mad, og vupti så kan den ikke bruges mere pga teknisk fejl.....
jeg er GRÆDE færdig... nøj hvor jeg ikke magter mere... hvad F.... bliver det næste.... en ting bliver ordnet, og den næste går i stykker..
Ja garantien dækker, men vi ved vist alle at det ikke altid er lige nemt at få dem til at forstå det..
Jøsses hvor tære det bare på det hele at ALT nærmest bare falder fra hinanden eller går i stykker...
samtidig med at pb bare ikke vil lykkedes....
Pt er jeg bare træt af hus, baby, studier der bare synes til at være alt for svært og eksamner lige om lidt jeg pt føler ej kan beståes.....

Anmeld