Skal i se Melodi Grand Prix i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
18 svar
4 synes godt om
8. marts 2014

Frk.S

Jeg plejer ikke rigtig at se det danske - men har da ofte set det internationale.

Så måske jeg lige vil følge med i aften, og se hvem der skal repræsentere os på "hjemmebane"

Jeg har ingen idé om hvem der er med, da jeg egentlig ikke går ret meget op i det. Men det er da meget hyggeligt.

Skal i se det? Følger i troligt med hvert år?

Uanset hvad, så rigtig god lørdag aften derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

L&V

Frk.S skriver:

Jeg plejer ikke rigtig at se det danske - men har da ofte set det internationale.

Så måske jeg lige vil følge med i aften, og se hvem der skal repræsentere os på "hjemmebane"

Jeg har ingen idé om hvem der er med, da jeg egentlig ikke går ret meget op i det. Men det er da meget hyggeligt.

Jeg ser det hvert år.. Syntes det er så hyggeligt. Vi ska dog over til svigerforældrene til noget tam tam men det er jo så heldigt at børnene ska hjem og sove så det kommer nok til at passe meget godt

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ser det hvert år.. Syntes det er så hyggeligt. Vi ska dog over til svigerforældrene til noget tam tam men det er jo så heldigt at børnene ska hjem og sove så det kommer nok til at passe meget godt

Hi hi, smart!

Anmeld

8. marts 2014

L&V

Frk.S skriver:

Hi hi, smart!

Ja syntes faktisk os det er ret velovervejet gjord af mig

Anmeld

8. marts 2014

morethanperfect

Frk.S skriver:

Jeg skal se da i år , da Anna David er med .. Hende har jeg altid rigtig godt kunne li

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

morethanperfect skriver:

Jeg skal se da i år , da Anna David er med .. Hende har jeg altid rigtig godt kunne li

Ja, se det vidste jeg jo så ikke hun var.

Anmeld

8. marts 2014

morethanperfect

Frk.S skriver:

Ja, se det vidste jeg jo så ikke hun var.

Og sangen er skide god

Anmeld

8. marts 2014

Frk.S

morethanperfect skriver:

Og sangen er skide god

Anmeld

8. marts 2014

LinLin

Nope, men jeg skal se børne MGP næste lørdag

Anmeld

8. marts 2014

MyLove E

Frk.S skriver:

Jeps det skal jeg :-D:-D:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.