Spørgsmål om lang cyklus og æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. marts 2014

Anonym trådstarter

Gennem de sidste par måneder har min cyklus være mellem 35-37 dage.
Manden og jeg har været i gang med pb2 i 1 år. inden min cyklus blev så lang lå den omkring 30 dage.

Nu er jeg så gået i gang med at teste med æl-teste, for at finde ud af om jeg overhovedet får æl. (men det burde jeg, efter som vi har fået en baby før)

Hvis ikke den er her i denne omgang, vil jeg starte med at teste tidligere end denne gang. Jeg startede nemlig først på CD 18, så jeg kan vel i princippet godt have haft æl, kan jeg ikke?

Nå ja men jer der har lange cyklusser, hvor langt tid gik der før i blev gravide?
Og hvis I har brugt æl teste, hvornår havde I så æl? (jeg ved godt at det er individuelt hvornår man har æl, men nu spørger jeg alligevel)

Hilsen en mor, der er ved at være utålmodig og gerne vil lave en lillebrøster!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Astrid1984

Jeg har også lange cykluser. Første gang var mine cykluser ca op til 37 dage og blev gravid efter 4 mdr. Her anden gang, 5 år efter, var min længste cyklus 41 dage, og den jeg blev gravid på og det tog 3 mdr.

Anmeld

8. marts 2014

Astrid1984

Forresten, nej brugte ikke æl teste

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Jeg har også lange cykluser. Første gang var mine cykluser ca op til 37 dage og blev gravid efter 4 mdr. Her anden gang, 5 år efter, var min længste cyklus 41 dage, og den jeg blev gravid på og det tog 3 mdr.

Det var da en positiv historie
Med den første var jeg gravid 14 dageefter jeg smed p-pillerne, så jeg havde jo ikke et reelt billede af min cyklus. Så nu synes jeg også 1år virker som for evigt.

Anmeld

8. marts 2014

Astrid1984

Anonym skriver:

Det var da en positiv historie
Med den første var jeg gravid 14 dageefter jeg smed p-pillerne, så jeg havde jo ikke et reelt billede af min cyklus. Så nu synes jeg også 1år virker som for evigt.

Forstår godt du synes 1 år er lang tid. Håber det snart lykkes

Anmeld

8. marts 2014

Anonym trådstarter

Astrid1984 skriver:

Forstår godt du synes 1 år er lang tid. Håber det snart lykkes

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.