Stiller sig på tæer og "flækker" neglene :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
5 svar
2 synes godt om
8. marts 2014

Jupiter

Ja, Gry på næsten 10 måneder gider ikke det fis med at kravle, så hun stiller sig op på tæerne (mens hænderne er på gulvet), så hendes negle nogle gange bukker/flækker.

Jeg klipper dem jævnligt, og så langt ned jeg kan, uden at det gør ondt på hende.

Hun er nu begyndt at rejse sig/hive sig op ad ting, og der sker det også. Hun vil også meget gerne stå på tæerne når hun står oprejst.

Nogle med gode råd eller erfaringer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Chris86

Her sker det også og ja, man ka vel ik rigtig gøre noget ved det, udover at vente..

Anmeld

8. marts 2014

Jupiter

Chris86 skriver:

Her sker det også og ja, man ka vel ik rigtig gøre noget ved det, udover at vente..

Det er nok desværre rigtigt..

Men det er bare ikke rart når hun flækker neglene så hun får neglerødder der bliver til små sår 

Ville ønske der var noget smart man lige kunne bruge eller gøre 

Anmeld

8. marts 2014

Chris86

Jupiter skriver:

Det er nok desværre rigtigt..

Men det er bare ikke rart når hun flækker neglene så hun får neglerødder der bliver til små sår 

Ville ønske der var noget smart man lige kunne bruge eller gøre 

Balletsko?

Anmeld

1. april 2014

Fie_GoBabyGo

Jupiter skriver:

Ja, Gry på næsten 10 måneder gider ikke det fis med at kravle, så hun stiller sig op på tæerne (mens hænderne er på gulvet), så hendes negle nogle gange bukker/flækker.

Jeg klipper dem jævnligt, og så langt ned jeg kan, uden at det gør ondt på hende.

Hun er nu begyndt at rejse sig/hive sig op ad ting, og der sker det også. Hun vil også meget gerne stå på tæerne når hun står oprejst.

En mulighed for, at du kan få Gry til at prøve og kravle i stedet for hendes nuværende stilling, kunne være mine skridsikre Strømpebukser fra GoBabyGo med gummidutter på knæ, fødder og oven på tæerne. Jeg har selv startet GoBabyGo op og laver skridsikre produkter, som kan hjælpe børn med at knække koden til at kravle, da de står bedre fast på forskellige overflader. De er også med til at styrke motorikken og balancen. Måske dette var interessant for Gry, så hun ikke ender med sår  ! 

Kh Fie

Se mere på www.GoBabyGo.dk

Anmeld

1. april 2014

Victoria2013

Jupiter skriver:

Vores SP sagde at for at "tvinge" dem til ikke at stille sig på tæerne, skulle man kilde dem under hælen og bag på foden når de står op - så sætter de automatisk hælen i gulvet og står på flad fod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.