Hjælp taber mit hår :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. august 2009

Sandra09

Hej alle sammen ..

- Jeg er begyndt at fælde helt vildt efter jeg har født har normalt meget tykt hår, men det er godt nok blevet tyndt nu og det bilver ved, tror sku snart jeg bilver skaldet ..

Nogen der har prøvet det sammen og/eller ved hvad man kan gøre?
Hvis man kan gøre noget ??

- Sandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Tina2

Jeps, jeg fældede i STOR stil, især da jeg var færdig med at amme, så har fået klippet en del af mit hår begge gange:-( Ellers så det for tyndt og pistent ud.......

Aner ikke om man kan forebygge det på nogle måder, det kan man måske med B-vitaminer, ved bare ikke om man må tage dem når man ammer....

Anmeld

5. august 2009

Monski

Jeg har enormt tyndt hår selv og har næsten en skaldet plet som ikke ser super godt ud når man er 17
Min læge fortalte mig at jern hjælper og det synes jeg helt klart også det har gjort, eller er der noget der hedder Minoxidil som forbedrer blod- og næringstilførslen til hårsækkene, det har jeg også fået anbefalet men har ikke selv prøvet det.

Anmeld

5. august 2009

Sandra09

Tina2 skriver:

Jeps, jeg fældede i STOR stil, især da jeg var færdig med at amme, så har fået klippet en del af mit hår begge gange:-( Ellers så det for tyndt og pistent ud.......

Aner ikke om man kan forebygge det på nogle måder, det kan man måske med B-vitaminer, ved bare ikke om man må tage dem når man ammer....

Okay, er nemlig også blevet klippet men sys stadig det ser træls ud ..
Det kan være jeg skal prøve med B-vitamin og se om det hjælper..
Tak

Anmeld

6. august 2009

Sandra09

Monski skriver:

Jeg har enormt tyndt hår selv og har næsten en skaldet plet som ikke ser super godt ud når man er 17
Min læge fortalte mig at jern hjælper og det synes jeg helt klart også det har gjort, eller er der noget der hedder Minoxidil som forbedrer blod- og næringstilførslen til hårsækkene, det har jeg også fået anbefalet men har ikke selv prøvet det.

Nej det kan jeg godt se det ser ik helt smart ud
Min mave har ik så¨godt af jern så det ved jeg ik helt om jeg er klar på, men måske det der minoxidil kunne være en muglighed Er det fra aopteket/håndkøb ??

Anmeld

6. august 2009

NaFe

Åhhh gud.... Jeg tabte også mit..blev helt skaldet i siderne...købte nogle pille i matas ekstra b vitamin og to en kur på to uger med dobbel dosis..og nu er det hele vokset ud igen..dejligt..men bare rolig det helt normalt....

Anmeld

6. august 2009

Monski

Sandra09 skriver:

Nej det kan jeg godt se det ser ik helt smart ud
Min mave har ik så¨godt af jern så det ved jeg ik helt om jeg er klar på, men måske det der minoxidil kunne være en muglighed Er det fra aopteket/håndkøb ??

Jeps det kan købes uden recept på apoteket  

Anmeld

6. august 2009

Sandra09

tass21 skriver:

Åhhh gud.... Jeg tabte også mit..blev helt skaldet i siderne...købte nogle pille i matas ekstra b vitamin og to en kur på to uger med dobbel dosis..og nu er det hele vokset ud igen..dejligt..men bare rolig det helt normalt....

Dejligt at hører at der er håb forude .. Det kan være det er det jeg skal så nu når det har virket på dig, så kan jeg jo kun håbe at det også hjælper på mig .. Tak

Anmeld

6. august 2009

Sandra09

Monski skriver:

Jeps det kan købes uden recept på apoteket  

Okay det lyder godt Tak for hjælpen

Anmeld

6. august 2009

W&M <3

Sandra09 skriver:

Hej alle sammen ..

- Jeg er begyndt at fælde helt vildt efter jeg har født har normalt meget tykt hår, men det er godt nok blevet tyndt nu og det bilver ved, tror sku snart jeg bilver skaldet ..

Nogen der har prøvet det sammen og/eller ved hvad man kan gøre?
Hvis man kan gøre noget ??

- Sandra

Du skulle tage og klippe dig skaldet smukke det ville klæ dig.

glæder mig til vi ses på onsdag.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.