Yay! Endelig sker der noget! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2014

FrkZier

Chel1992 skriver:

Flere har nok set mine opslag løbende igennem tiden og har virkelig været meget ked af at have rigtig lange cyklusser og det har virket som om at jeg bare aldrig nogensinde skulle få en ægløsning... 

Jeg startede jo så på p-piller for noget tid siden, og stoppede hvor jeg så fik min menstruation d. 18 feb.. og startet på Pergotime på 3. dagen. I mandags skulle jeg så til scanning i Silkeborg, og havde virkelig gået og glædet mig rigtig meget fordi jeg var overbevist om at der var sket noget (ja naiv er man vel altid i starten?) men nej mine forventninger til det hele blev skudt i sænk da jeg fik afvide der absolut intet var sket  

Skulle så afsted igen i dag for lige at se om der bare var sket lidt, eller om jeg skulle have sat en blødning igang med et eller andet så vi kunne starte forfra.. 

MEN! Der var f*ndme et æg! 14 mm på nuværende tidspunkt så skal teste for æl de næste par dage!!! Ihh er så glad havde virkelig mistet håbet lidt om at det kunne lykkes men YES! Så har gået og været helt høj hele dagen så det er jo fantastisk!  

Nu må vi bare håbe jeg kan få æl af mig selv inden onsdag og at en lille spire kan begynde at vokse i min mavse 

Go' fredag til jer derude

ej hvor er det bare skønt at høre/læse!!

sad her den anden dag og tænkte hvordan det mon gik med det hele, så bare fedt med en positiv update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Frk.S

Held og lykke

Håber det lykkes i denne cyklus.

Anmeld

8. marts 2014

mpr

FrkZier skriver:

ej hvor er det bare skønt at høre/læse!!

sad her den anden dag og tænkte hvordan det mon gik med det hele, så bare fedt med en positiv update

Ja det er helt fantastisk Men også meget surrealistisk at det hele faktisk MÅSKE kan lykkes Men kan da mærke det i hele kroppen har så ondt i lænden og underlivet hele tiden 

Anmeld

8. marts 2014

mpr

Frk.S skriver:

Held og lykke

Håber det lykkes i denne cyklus.

Mange tak Og ja der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.