fortryder jeg startede på p piller for 3 år siden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
12 svar
12 synes godt om
7. marts 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Øøøøøøøøvvvvvvvvvv.

Lige nu fortryder jeg at være startet på p-piller for 3 år siden.

Vores første to drenge er lavet i første forsøg.

Men nu er vi snart i 4 cyklus uden held.

Er først efter nr 2 at jeg er begyndt på p piller og det fortryder jeg nu.

Stoppede p piller i september 13 og startede pb baby i dec. Men stadig uden held.

Ville egentlig ikke noget med det skulle bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

B&J

det er jeg ked af når i prøver at blive gravide men tror slet ikke det har noget med p-pillerne at gøre. jeg har været på mine i 8år da jeg blev gravid 3mdr efter jeg smed mine...

tror kroppen selv bestemmer og om man har ægløsning osv..

Anmeld

7. marts 2014

Rockertand

hannetheis skriver:

Øøøøøøøøvvvvvvvvvv.

Lige nu fortryder jeg at være startet på p-piller for 3 år siden.

Vores første to drenge er lavet i første forsøg.

Men nu er vi snart i 4 cyklus uden held.

Er først efter nr 2 at jeg er begyndt på p piller og det fortryder jeg nu.

Stoppede p piller i september 13 og startede pb baby i dec. Men stadig uden held.

Ville egentlig ikke noget med det skulle bare ud med det.

Jeg forstår ikke, at du giver p-pillerne skylden? Du kunne lige så godt skrive, at du fortryder, at du er begyndt at bruge balsam, det giver ingen mening...der er masser af kvinder der har samme betingelser ved barn 1 og barn 2, hvor der er over 1 års forskel i, hvornår de undfanger, sådan er det bare

Anmeld

7. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Rockertand skriver:

Jeg forstår ikke, at du giver p-pillerne skylden? Du kunne lige så godt skrive, at du fortryder, at du er begyndt at bruge balsam, det giver ingen mening...der er masser af kvinder der har samme betingelser ved barn 1 og barn 2, hvor der er over 1 års forskel i, hvornår de undfanger, sådan er det bare

Hahaha Balsam, er ved at flække af grin.

Anmeld

7. marts 2014

Elgaard73

Jeg tror altså ikke at du direkte kan give p-pillerne skylden. 

Ja, I har været heldig at ramme i første hug, med de to første, men det er altså ikke så tit, at folk gør det. At I nu er I 4. cyklus uden gevinst, er ikke så usædvanligt.

Men pøj pøj med det. Det skal nok lykkedes.

Anmeld

7. marts 2014

Frk.S

Jeg giver de andre ret... det er langt fra sikkert det er pillernes skyld.

Da vi skulle lave nr. 1 havde jeg været på p-piller i over 10 år. Jeg blev gravid ca. 3 mdr. efter jeg havde taget den sidste pille.

Her 2. gang har jeg ikke været på p-piller. Der blev jeg gravid 5 mdr efter vi droppede gummi. (Dog med en bio. i måneden inden)

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kan godt forstå din frustration  Står i det samme, men som de andre siger er det ikk nødvendigvis pillernes skyld  Jeg havde været på pillen i 5år da vi ville have den første og jeg blev gravid med det samme! Denne gang har jeg kun været på dem i et lille år, havde en SA i 3. cyklus og kører nu på 7.  cyklus ialt 

Anmeld

7. marts 2014

VIPpigen

Jeg forstår godt du syntes det er irriterende... Cyklus 4 er bare ikke meget, husk på det.

Og jeg må holde med de andre... Jeg blev gravid i 3 cyklus, med min datter, og havde været på piller i 12 år... Denne her gang er jeg faktisk blevet gravid på pillerne... 

Anmeld

7. marts 2014

Loan

Vil give de andre fuldkommen ret. Jeg var uden p-piller 1,7 år ved den første graviditet, anden tog 1,8 måneder inden 2. graviditet endte dog i SA uden jeg havde været på piller imens og nr 3 som vi venter nu tog kun 3 forsøg.

Og som der nævnes 4 forsøg er altså ikke specielt meget, ja det skuffende men rolig det skal nok komme

Anmeld

7. marts 2014

4kløver

Jeg havde taget dem i 9 år og blev gravid i første forsøg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.