Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nr. 1. Dog med en sort top indenunder
Man kommer aldrig galt afsted med sort
2721 skriver: Jeg ville vælge nr et, synes den klæder din figurer rigtig godt
Jeg ville vælge nr et, synes den klæder din figurer rigtig godt
Nummer 2! Den første er lidt kedelig til min smag. Og nummer3 gør dig lidt uformelig pga detværgående striber lige ved maven. Nummer 2 har ligesom en linje ned foran som gør dig slankere end de andre og fedt mønster
Zebra eller slange
Altså, skal jeg være heeeelt ærlig passer ingen af de outputs sammen med gallatøj. Men jeg synes nr to er mest spændende af de tre..den sorte er klassisk men kedelig, den midsterste gør mest, den sidste pænt meget spragl...
MariaE skriver: Altså, skal jeg være heeeelt ærlig passer ingen af de outputs sammen med gallatøj. Men jeg synes nr to er mest spændende af de tre..den sorte er klassisk men kedelig, den midsterste gør mest, den sidste pænt meget spragl...
SandraXOXO skriver: Synes nr to står rigtig godt til din figur, slanker de rigtige steder og fremhæver de rigtige steder. Pæn og lækker, og lidt mere fin end nr 1 der også er flot. :-)
Synes nr to står rigtig godt til din figur, slanker de rigtige steder og fremhæver de rigtige steder. Pæn og lækker, og lidt mere fin end nr 1 der også er flot. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128