Jeg har vildt meget fravær den sidste måned (1. Måned fra skolestart) da jeg er hoppet ind i 2 voldsomme blærebetændelser med mange hyppige av plukveer og en læge man skal ha fat i, akut tider og hvad ved jeg! Og så brændte vores bil lige på min fødselsdag så jeg holdte 2 dages fri da jeg var ekstremt i chok! (Vi nåede kun lige ud af bilen inden den var omringet af høje flammer) jeg fortryder de 2 dages fri nu, men kan jo ikke gøre noget ved det, og havde også brug for det da jeg faktisk græd hele tiden pga chokket...
Nu har jeg til morgen skulle på sygehuset og lavet glukosebelastning, så 2 timer for sent, men imens bliver mine plukveer slemmerne og slemmerne og begynder at gå om i lænden, så 1813 bad mig få en akut tid ved lægen, som foregår om 1 time, og dvs jeg ikke kan nå i skole inden (har en halv time til skole) og efter? Jamen jeg har fri kl 14, så går det stærkt kan jeg måske nå og være med i 1 lektion... Bliver jeg sendt videre så har jeg igen 1 dag uden skole....... Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg sige til kommunen jeg er ansat i som elev? Jeg frygter en udsmidning! Selvom jeg ved andre fra klassen "skulker" en del mere, og uden særlige grunde...
Hvad ville i gøre?
Anmeld