(lille) dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
15 svar
5 synes godt om
7. marts 2014

Købmagerkonen

Åh jeg synes det her projekt Baby fylder meget i øjeblikket...

Jeg havde en spontan abort i november hvorefter jeg fik min menstruation efter 40 dage. Den følgende cyklus var helt normal på 31 dage. Mit problem er nu at jeg i denne cyklus er helt oppe på 41 dage (og har stadig ikke antydning af menstruation), men test viser negativ. Jeg har heller ikke hverken kvalme eller ømme bryster. Jeg er lidt oppustet og føler mig også mere træt end normalt (men ja, jeg "leder" nok også efter symptomer).
I dag tager jeg så af sted med 8 venner og min kæreste i sommerhus hvor vi skal hygge og drikke nogle øl. Jeg ville selvfølgelig udelade øl-delen hvis jeg er gravid, men jeg ved jo ikke om jeg er gravid! ... og jeg hader at jeg hver måned undlader at drikke fordi "hvad-nu-hvis" og der så viser sig ikke at være nogen graviditet.

Hvad ville I gøre? Er der nogen af jer der har været gravide på trods af negative test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

stjernehimmel

Lev livet og drik nogle øl... man skal ikke gå istå pga projekt baby.... testen var negativ, så hyg dig med vennerne : )

Rigtig go weekend 

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har lige haft samme issue i sidste uge, jeg valgte at tænke "jeg kan kun agere ud fra dét jeg ved". Dvs, testen var negativ så jeg drak altså. Og bum, fik sørme mens 2dage efter. 

Anmeld

7. marts 2014

mortilfreja

er enig med Stjernehimmel.. Hyg dig og lad vær med at tænke over det.. Måske din menstruation kommer hvis du slapper af og giver los og hygger dig

Giv den gas! Og ha' en fantastisk weekend med vennerne

Anmeld

7. marts 2014

VIPpigen

Slap af, og hyg sig... HVIS du nu er gravid, så får baby ikke noget direkte fra dig de første uger, husker ikke om det er 6-8-10 uger... Jeg har i begge graviditeter drukket alkohol i starten (jeg har først testet når jeg var 4+5 eller derover )

Så tag af sted, drik nogen øl, og hyg med rødvin, og vennerne... Nyd livet

Anmeld

7. marts 2014

elskeratværemor

Da vi prøvede på projekt havde jeg os en del små symptomer, men trods negative test besluttede jeg at nyde livet (var på ferie) så manden og jeg tog et par øl, selvom jeg var i min æggeløsnings periode (vidste det dog ikke).. men også fordi jeg ikk ku stille hele min hverdag på hold fordi vi prøvede at lave baby:-) den næste cyklus var jeh så gravid :-) (måske var det øllerne der gjorde det muligt:-p )

Anmeld

7. marts 2014

Emilie91

Hyg dig med dine venner Jeg havde det på præcis samme måde i sidste måned. Jeg havde dog, ømme bryster, ekstrem eksem, bumser, kvalme og det hele. Men det var ren indbildning. Lige så snart jeg fik et glas rødvin uden at tænke "årh nej hvad med baby?" så fik jeg min mens. Og det er faktisk dejligt, for man får vished Så gør det. Også håber vi du snart får din mens  

eller en meget sen positiv test  

Anmeld

7. marts 2014

Flødebollen

FruOlsen skriver:

Åh jeg synes det her projekt Baby fylder meget i øjeblikket...

Jeg havde en spontan abort i november hvorefter jeg fik min menstruation efter 40 dage. Den følgende cyklus var helt normal på 31 dage. Mit problem er nu at jeg i denne cyklus er helt oppe på 41 dage (og har stadig ikke antydning af menstruation), men test viser negativ. Jeg har heller ikke hverken kvalme eller ømme bryster. Jeg er lidt oppustet og føler mig også mere træt end normalt (men ja, jeg "leder" nok også efter symptomer).
I dag tager jeg så af sted med 8 venner og min kæreste i sommerhus hvor vi skal hygge og drikke nogle øl. Jeg ville selvfølgelig udelade øl-delen hvis jeg er gravid, men jeg ved jo ikke om jeg er gravid! ... og jeg hader at jeg hver måned undlader at drikke fordi "hvad-nu-hvis" og der så viser sig ikke at være nogen graviditet.

Hvad ville I gøre? Er der nogen af jer der har været gravide på trods af negative test?

Skål, søde 

Hyg dig og nyd livet lidt

Anmeld

7. marts 2014

Købmagerkonen

stjernehimmel skriver:

Lev livet og drik nogle øl... man skal ikke gå istå pga projekt baby.... testen var negativ, så hyg dig med vennerne : )

Rigtig go weekend 

Tak for svar - jeg bliver kun usikker fordi jeg er gået så meget over... men jeg kan jo godt se et mønster i svarene, og ja, jeg tror bare jeg vil prøve at slappe af og nyde et par øl  Det har bare været røvsvært at slappe af siden jeg aborterede...

Anmeld

7. marts 2014

Købmagerkonen

Mor11 skriver:

Har lige haft samme issue i sidste uge, jeg valgte at tænke "jeg kan kun agere ud fra dét jeg ved". Dvs, testen var negativ så jeg drak altså. Og bum, fik sørme mens 2dage efter. 

Tak for svar - jeg bliver kun usikker fordi jeg er gået så meget over... men jeg kan jo godt se et mønster i svarene, og ja, jeg tror bare jeg vil prøve at slappe af og nyde et par øl  Det har bare været røvsvært at slappe af siden jeg aborterede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.