Omsorgsgiver skriver:
Igår begyndte min datter at klage over at hun havde ondt i sine øre. Hun var også ret pjevset, træt og afkræftet. Kunne dog lege endnu. Senere på dagen hvor vi spurgte hende om hun havde ondt sagde hun ja. Men hun beklagede sig kun når vi spurgte hende. Hun har sovet godt hele natten. Ikke noget med at vågne op og græde. Her til morgen er hun frisk og glad som sædvanlig. Når jeg spørger om hun har ondt i ørerne siger hun ja men leger videre. Når jeg så spørger hende har du ikke ondt i ørerne mere så siger hun pludselig nej.
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal tro?? Jeg skal selv til læge idag og jeg tager hende med og håber på at lægen lige vil kigge hende i ørerne for en sikkerhedsskyld.
Men hvad siger I? Har I selv oplevet det og hvad gjorde I?
Kan se dit barn er et halvt års tid ældre end min.
Min dreng ved ikke altid hvad han svarer ja eller nej til, selvom han forstår alt hvad vi siger osv.
Synes dog det er en god ide at tage hende med til lægen, selvom det ikke er sikkert han kan se noget.
Bliver hun ved med at beklage sig over ørene, ville jeg ringe til en ørelæge og forklare dem situationen, i håb om de gerne vil se jer
Anmeld