Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Storms-Mor skriver: I onsdags var det 3uger siden jeg fik lavet min tatovering, (som også er blevet vist herinde) ..hvor langtid skal jeg blive ved med at smøre?hvornår må jeg begynde at tage solaerie igen ?
I onsdags var det 3uger siden jeg fik lavet min tatovering, (som også er blevet vist herinde) ..hvor langtid skal jeg blive ved med at smøre?hvornår må jeg begynde at tage solaerie igen ?
CAWI skriver:
Storms-Mor skriver: jeg har ingen skoper på, og synes heller ikke den som sådan virker tør, men ja synes det svært at sige
jeg har ingen skoper på, og synes heller ikke den som sådan virker tør, men ja synes det svært at sige
CAWI skriver: Tror aldrig jeg har smurt i mere end 7-10 dages tid.Hvis huden virker "normal" igen, så ville jeg personligt ikke smører mere
Tror aldrig jeg har smurt i mere end 7-10 dages tid.Hvis huden virker "normal" igen, så ville jeg personligt ikke smører mere
jeg fik afvide der skulle gå 6 uger. inden man måtte tage solarie. for at farven ikke blev bleg
Du skal altid sørge for at give din tattoo en godt lag solcreme.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128