Update: gået to-tre dage over tid :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. marts 2014

christina92

Ja jeg var jo gået noget over tid, i går fire-fem dage over. Tænker stadig at stress KAN være grunden

De sidste to dage har jeg haft voldsomme mavekramper der har bygget sig op og i går kunne jeg næste ikke være oprejst.

I nat vågnede jeg så, og tænkte AV!!!!!! Gik på toiletten og UNDSKYLD DETALJER, men da jeg så tørre mig er det alm slim, med nogle mærkelige mørkepletter i......... det samme her til morgen dog, med lidt mere alm. blod.   Hm.. Jeg har stadig ondt og er på smertestillende.

Jeg har ikke taget en gtest siden dagen efter jeg forventede min mens og den var negativ. Har ikke lyst til at tage en ny for at undersøge om det her har været hvad jeg lige nu tror det var............. For der er jo ikke noget at redde nu...

MEN nu til mit spørgsmål, undskyld det blev langt, men hvis nu det har været en tidlig SA, er der så noget jeg skal forholde mig til eller ordne kroppen selv "Oprydningen" ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

stjernehimmel

Kroppen ordner det oftes selv :-) Selvfølgelig skal du være OBs på evt underlivsbetændelse mm

da jeg i sin tid døjede med min periode kunne den snildt starte som du beskriver, og så komme for fuld blus...

håber du snart er på toppen igen og du får en ordentlig periode så der kommer gang i systemet igen 

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis der ikke kommer en god del blod, som ved mens, så tror jeg du skal til tjek for at se om der skulle være rester. Bare for en sikkerhedsskyld. 

Men jeg ville så teste for at se om det ER en graviditet der er ved at gå til. Ellers er det jo nok lidt svært at overbevise lægen

Anmeld

7. marts 2014

christina92

Mor11 skriver:

Hvis der ikke kommer en god del blod, som ved mens, så tror jeg du skal til tjek for at se om der skulle være rester. Bare for en sikkerhedsskyld. 

Men jeg ville så teste for at se om det ER en graviditet der er ved at gå til. Ellers er det jo nok lidt svært at overbevise lægen

Så du ville teste under alle omstændigheder? ?

Hmm... ville egentlig bare helst ikke vide det hvis det er en sa... vil have det fint med at tænke det bare er en meget mystisk mens.....  

Anmeld

7. marts 2014

Lilotte87

Hvis ikke du har kunnet teste positiv og heller ikke kan nu, så er det bare din mens der driller 

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
christina92 skriver:

Så du ville teste under alle omstændigheder? ?

Hmm... ville egentlig bare helst ikke vide det hvis det er en sa... vil have det fint med at tænke det bare er en meget mystisk mens.....  

Ja, jeg tænker hvis der nu ikk kommer en rigtig blødning, så kunne det jo være en ma, og den skal jo hjælpes ud. Men hvis du ikk ved om du har været gravid vil lægen jo nok klø sig lidt i skægget

Anmeld

7. marts 2014

christina92

Lilotte87 skriver:

Hvis ikke du har kunnet teste positiv og heller ikke kan nu, så er det bare din mens der driller 

Har ikke testet de sidste 4 dage. vil helst ikke teste men bare beslutteat det er mens som driller og så iikke tænke mere på det.  

Anmeld

7. marts 2014

liten-mamma

Det passer altså ikke. Hun kan sagtens være en af dem der tester sent positivt. 

Første gang jeg var gravid, var jeg gået mega meget over tid og testede først positivt 9+

Ikke for at gøre TS nervøs, men man skal ikke udelukke en mulig graviditet, bare fordi man ikke kan teste positivt få dage efter mens skulle ha været der. Håber dog at det bare er din mens der driller

Anmeld

7. marts 2014

christina92

liten-mamma skriver:

Det passer altså ikke. Hun kan sagtens være en af dem der tester sent positivt. 

Første gang jeg var gravid, var jeg gået mega meget over tid og testede først positivt 9+

Ikke for at gøre TS nervøs, men man skal ikke udelukke en mulig graviditet, bare fordi man ikke kan teste positivt få dage efter mens skulle ha været der. Håber dog at det bare er din mens der driller

Første gang testede jeg positiv 5+..... 

Må vidst hellere tage en test mere, for bløder heller ikke særlig meget i forhold til normal mens ... 

Anmeld

7. marts 2014

liten-mamma

christina92 skriver:

Første gang testede jeg positiv 5+..... 

Må vidst hellere tage en test mere, for bløder heller ikke særlig meget i forhold til normal mens ... 

Ja giv det lige nogle dage og så tage en test. Men lad nu vær at bekymre dig for meget, selvom det er svært. Tankerne og stressen kan jo godt forsinke mens. 

Jeg venter selv mens på søndag og jeg har siden i onsdag haft en smule brunt blod og med hvide slimklumper (sorry for detaljer).  det bare er mens der er på vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.