Snart et år - ingen tænder!! Er der andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
9 svar
3 synes godt om
6. marts 2014

SRP

Min datter fylder et år den 19. og har ingen tænder :/ vi har længe troet de ville komme da alt tydede på det. Øv. Er lidt bekymret for om de kommer? Er der andre i samme båd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Tvebakken

SRP skriver:

Min datter fylder et år den 19. og har ingen tænder :/ vi har længe troet de ville komme da alt tydede på det. Øv. Er lidt bekymret for om de kommer? Er der andre i samme båd?

Jeps.
Eller rettere vi var, nu er datteren snart et år og 10 måneder, og er den lykkelige ejer af 6!!! Tænder.

Men ja, hun var et godt stykke over et år, før den første lille tand dukkede frem.

Anmeld

6. marts 2014

Krussedulle

SRP skriver:

Min den yngste var omkring 13 mdr før den første dukkede op

De to andre, var præcis et år

Anmeld

6. marts 2014

Frk.S

De skal nu nok komme. Det er trods alt de færreste skolebørn der ikke har en eneste tand.

Der er bare rigtig stor forskel på børn... også på det område. Min datter havde de fleste af sine tænder som 1 årig, men hun startede også ekstremt tidligt. Der er det nu mere normalt at de først begynder at dukke op efter 1 års alderen.

Anmeld

6. marts 2014

Kløver

SRP skriver:

Min søn fik sine lige omkring sin 1 års fødselsdag

Anmeld

6. marts 2014

Tvillingemor80

Mine fik de første som 14 mdr

Anmeld

7. marts 2014

Blirnokaldrigfru

Min pige fik den første lige omkring hendes 1 års fødselsdag hun fik de første 4 tænder lige efter hinanden, og nu er hun 19 mdr gammel, og har fået 1 tand hver måned de sidste 3 måneder i træk nu - dvs 19 mdr og 7 Tænder, hvoraf kun de 3 af dem er HELT ude :p

Anmeld

7. marts 2014

spj

Min datter fik også sin første tand omkring 1 års alderen. Så kom de andre tænder ret hurtigt efter.

Min søn fik den første da han var 8-9 måneder. Der er bare så stor forskel på det, ligesom med alt andet med børn

Anmeld

7. marts 2014

Giraffen

SRP skriver:

vores pige var også sløv på tand-siden men jeg NØD det - ingen tandbørstning, ingen bøvl 

Hun er kommet godt med nu (snart 2 år) og igang med hjørnetænderne nu... hendes mund synes så, at hun skal ha 2-4 AF GANGEN! så det trækker tilgengæld tænder ud (høhø)

men altså, som barn af en tandpleje, nyd de steder hvor tingene ikke går super duper stærkt, så er der længere tid til at nyde perioderne fx tandløse smil

Anmeld

7. marts 2014

Kay

Jeps Elna var 1 år og 5 dage da den første tand brød igennem nu 1,5 år gammel har hun 9 tænder...

Vi fik afvide da jeg var nervøs fordElnas tænder at jo længere tid de ventede med at komme ud, jo længere blev de og det er godt for de blivende tænder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.