4 mdr og pylret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. marts 2014

dollygirl

Min datter på 4 mdr er stille og roligt begyndt på at spise mos og grød . Men drikker meget mælk. Jeg ammer hende og kan mærke mine brystvorter er ømme da hun drikker meget.

Men synes hun er ret pylret og ked af det, sover ikke mere end 20 min :/ hvor før i tiden sov hun 4 timer

Hvad kan det være? Ondt i maven? Eller sulten ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Mor til Ella

dollygirl skriver:

Min datter på 4 mdr er stille og roligt begyndt på at spise mos og grød . Men drikker meget mælk. Jeg ammer hende og kan mærke mine brystvorter er ømme da hun drikker meget.

Men synes hun er ret pylret og ked af det, sover ikke mere end 20 min :/ hvor før i tiden sov hun 4 timer

Tænker at hendes mave ikke er helt klar endnu til grød.

Får hun både meget mælk og amning?

Anmeld

6. marts 2014

dollygirl

Mor til Ella skriver:

Tænker at hendes mave ikke er helt klar endnu til grød.

Får hun både meget mælk og amning?

Hun bliver ammet :/ skal hun ik ha det sæ

Anmeld

7. marts 2014

Mor til Ella

dollygirl skriver:

Hun bliver ammet :/ skal hun ik ha det sæ

Fik du skrevet teksten færdig

Jo jo selvfølgelig er det ok at amme

Anmeld

7. marts 2014

L&V

dollygirl skriver:

Er det alm. komælk hun drikker?

Tænker at det sagtens kan være fordi hun ikke er klar til mos/grød, det er de færeste 4måneders babyer der er det selv om mange forældre mener det.. Også ska man jo huske vand til maden..

Der er også et tigerspring så det kan også forstærke det

Anmeld

7. marts 2014

modesty

dollygirl skriver:

Det er bedst at vente med fast føde til 6 mdr. da ikke alle babyers maver er klar til de ved 4 mdr. og man derfor risikerer hård mave/mavekneb.

Men som en anden nævner, det kan også være tigerspring, det er meget normalt at de påvirker søvnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.