Tøj til dreng efter dåben??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Annemette07

**Ønskebabyen skriver:

Inspiration søges!!

Kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal købe til Tristan, til efter dåben.. 

Hvad havde din dreng på bagefter, og hvor kan det købes? (Smid gerne et billede og link)

Vi havde denne her heldragt. Den var blød og behagelig. Buksedelen er velour-agtigt uden at være skinnende, men kan se de ikke rigtig har så mange størrelse tilbage. Vores er str 62 og ham nåede aldrig at få den på så den er egentlig kun lige vasket og skal bare sælges igen :-)

http://m.ellos.dk/ellos-kids/alt-i-et-saet/364473? Nao=0&Ntt=Alt+i+et+sæt&Ntk=All&pI D=364473&page=0

Anmeld

6. marts 2014

Annemette07

Annemette07 skriver:

Vi havde denne her heldragt. Den var blød og behagelig. Buksedelen er velour-agtigt uden at være skinnende, men kan se de ikke rigtig har så mange størrelse tilbage. Vores er str 62 og ham nåede aldrig at få den på så den er egentlig kun lige vasket og skal bare sælges igen :-)

http://m.ellos.dk/ellos-kids/alt-i-et-saet/364473? Nao=0&Ntt=Alt+i+et+sæt&Ntk=All&pI D=364473&page=0

Og her ses noget af dragten på Julius :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2014

**Ønskebabyen

Annemette07 skriver:

Ej den er fin

dog aner jeg ikke hvad str han er når vi skal holde barnedåb d 20/4.. Han er næsten lige kommet i str 56 nu, 7 uger gammel.. 

Anmeld

7. marts 2014

ønskebørn74

**Ønskebabyen skriver:

Inspiration søges!!

Kan simpelthen ikke finde ud af hvad vi skal købe til Tristan, til efter dåben.. 

Hvad havde din dreng på bagefter, og hvor kan det købes? (Smid gerne et billede og link)

Mine skal have de her på.. 

Anmeld

7. marts 2014

Monski

ønskebørn74 skriver:

Mine skal have de her på.. 

Nøj en fin dragt hvor er den fra?

Anmeld

7. marts 2014

ønskebørn74

Monski skriver:

Nøj en fin dragt hvor er den fra?

Har købt dem af en i en tvillinge gruppe på facebook.. De fås på eBay.. 

Anmeld

7. marts 2014

Sahara82

**Ønskebabyen skriver:

Inspiration søges!!

Det var sommer da vi holdte barnedåb, så havde købt et par lyseblå hørbukser og en tynd trøje til min søn. Det var fra name it, så ikke noget vildt fancy, men super sødt og noget jeg kunne bruge bagefter.

Anmeld

26. marts 2014

Blikfang.com

Vi valgte matrostøj efter dåbskjolen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.