Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. marts 2014

Anonym trådstarter

Hey piger! Hvis i har haft brunt udflåd, hvad har det så været i forbindelse med?

Jeg forventer mens d. 9 og har siden igår haft brunt udflåd og idag med hvide slim klumper. 

Jeg var til gynækolog sidste onsdag for at få tjekket mine æggestokke = ingen cyster. Fik taget en prøve for celleforandringer som jeg får svar på i næste uge. Har læst det kan være tegn på graviditet eller en underlivs sygdom, men tænker bare det er tegn på mens.... 

Sorry det blev lidt langt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Miss Church

Anonym skriver:

Hey piger! Hvis i har haft brunt udflåd, hvad har det så været i forbindelse med?

Jeg forventer mens d. 9 og har siden igår haft brunt udflåd og idag med hvide slim klumper. 

Jeg var til gynækolog sidste onsdag for at få tjekket mine æggestokke = ingen cyster. Fik taget en prøve for celleforandringer som jeg får svar på i næste uge. Har læst det kan være tegn på graviditet eller en underlivs sygdom, men tænker bare det er tegn på mens.... 

Sorry det blev lidt langt 

Aner det ikke, men kan det ikke være gammelt blod fra underlivsundersøgelsen?

Det kan være tegn på mange ting! Det behøver slet slet slet ikke være farlig Det kan også bare være et lille kar som er sprunget i slimhinden 

Håber at celleprøven er som den skal være 

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

Aner det ikke, men kan det ikke være gammelt blod fra underlivsundersøgelsen?

Det kan være tegn på mange ting! Det behøver slet slet slet ikke være farlig Det kan også bare være et lille kar som er sprunget i slimhinden 

Håber at celleprøven er som den skal være 

Tusind tak for svar og tak for de krydsede fingre!

Jeg tænker at det nok er min mens der er på vej, forventer den jo søndag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.