Invitationer og pynt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.628 visninger
20 svar
8 synes godt om
6. marts 2014

Michelle21

Hej piger.

Vi skal holde barnedåb d. 18 maj og jeg vil gerne selv lave invitationer og pynt til bordene, er der nogle der vil dele hvad de har lavet og vise billeder.. jeg er nemlig helt blank for hvad jeg skal lave,, vi skal nemlig have invitationerne ud nu da mange i vores familie skal ud og rejse på det tidspunkt.

Håber nogle vil vise billeder

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Hej piger.

Vi skal holde barnedåb d. 18 maj og jeg vil gerne selv lave invitationer og pynt til bordene, er der nogle der vil dele hvad de har lavet og vise billeder.. jeg er nemlig helt blank for hvad jeg skal lave,, vi skal nemlig have invitationerne ud nu da mange i vores familie skal ud og rejse på det tidspunkt.

Håber nogle vil vise billeder

På forhånd tak

Jeg har lavet de her selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2014

Michelle21

Lykke:) skriver:

Jeg har lavet de her selv

hvor er det fint.. er det invitation?

Anmeld

6. marts 2014

Jupiter

Vi holdt bryllup samtidig med navngivningen, så invitationsteksten er lavet som den er, fordi man læste bryllupsinvitationen først 

Billedet derpå er IKKE af Gry, jeg nåede aldrig at tage et billede af den endelige invitation 

Den var i øvrigt printet på "gammeldags" lyserødt pap, og lå i kuverten bagved bryllupsinvitationen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. marts 2014

Michelle21

Jupiter skriver:

Vi holdt bryllup samtidig med navngivningen, så invitationsteksten er lavet som den er, fordi man læste bryllupsinvitationen først 

Billedet derpå er IKKE af Gry, jeg nåede aldrig at tage et billede af den endelige invitation 

Den var i øvrigt printet på "gammeldags" lyserødt pap, og lå i kuverten bagved bryllupsinvitationen 

De er også fine.. lavede du også selv bordkort??

Anmeld

6. marts 2014

Jupiter

Michelle21 skriver:

De er også fine.. lavede du også selv bordkort??

Vi holdt en "stående" reception i haven, og grill om aftenen for familien, så vi havde ikke bordkort - men hvis vi skulle have haft det, ville jeg helt sikkert have lavet dem selv 

Anmeld

6. marts 2014

Michelle21

Jupiter skriver:

Vi holdt en "stående" reception i haven, og grill om aftenen for familien, så vi havde ikke bordkort - men hvis vi skulle have haft det, ville jeg helt sikkert have lavet dem selv 

Ja okay.. jeg er virkelig på barbund hvordan jeg skal lave dem hehe både dem og invitationerne  

Anmeld

6. marts 2014

Jupiter

Michelle21 skriver:

Ja okay.. jeg er virkelig på barbund hvordan jeg skal lave dem hehe både dem og invitationerne  

Du må gerne bruge min invitation som inspiration hvis den falder i din smag 

Hvis jeg skulle lave bordkort, ville jeg lave sutter - ligesom dem der sidder udenpå mine invitationer! 

Anmeld

6. marts 2014

Michelle21

Jupiter skriver:

Du må gerne bruge min invitation som inspiration hvis den falder i din smag 

Hvis jeg skulle lave bordkort, ville jeg lave sutter - ligesom dem der sidder udenpå mine invitationer! 

Tak. jeg overvejer lidt ble invitation og så lave sutter som bordkort :p

Jeg prøver bare og finde en skabelon til den der bleinvitation :p det bare lidt svært

Anmeld

6. marts 2014

Jupiter

Michelle21 skriver:

Tak. jeg overvejer lidt ble invitation og så lave sutter som bordkort :p

Jeg prøver bare og finde en skabelon til den der bleinvitation :p det bare lidt svært

http://www.paperjewelsdesigns.com/item_4/Diaper-Duty-Invitations.htm

http://wilkerdos.blogspot.dk/2013/04/diy-diaper-baby-shower-invites.html

http://www.jaymelendez.com/2013/03/how-to-make-baby-shower-diaper.html

Her var de første jeg lige hurtigt faldt over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.