Dele barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
14 synes godt om
6. marts 2014

Mariekjellerup90

Hej her på baby.dk

vil lige hører om det er mig der er helt galt på den ? 

Jeg har en datter på 3 år sammen med min Eks, vores samarbejde går super godt og snakker godt sammen. Han spurgte mig for to mdr siden om han måtte få hende den 15 marts da det er min weekend, og der holder hans mor kopper bryllup sammen med hans sted far. Sagde at det måtte han godt, men så skulle han have hende hele weekenden, da vi var inviteret på weekend ophold den weekend til 70 års fødselsdag, men så vidste han ikke helt om han ville alligevel, så sagde jeg, at jeg skulle vide det næste dag, så jeg kunne melde afbud, men hørte intet fra ham. Har self meldt os til weekend opholdet, efter som jeg ikke har hørt noget fra ham. men så spørger han mig igår om han måtte få hende alligevel, så sagde jeg det kunne ikke lade sig gøre, da nu ville jeg ikke melde afbud når der kun var en uge til, det var også okay, selvom han syns det var træls, også forståeligt men så måtte han bare holde aftalen. Men så får jeg en besked fra hans stedfar, som skriver at han er skuffet, ked og at det gør ondt Emma ikke kommer med, hvilket jeg godt kan forstå, syns bare ikke han har ret til at blande sig. 

Er er det mig der er helt fra den, at have den her holdning ? Sorry at det blev lidt langt, og håber i forstår det, da jeg skriver fra min iPhone :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Dot D

Jeg synes, at du skal fortælle x´sens stedfar, at du havde givet x´en mulighed for at give svar, men at han IKKE har gjort det.

Jeg synes, at det er ham der har lavet fejlen - ikke dig, så du skal ikke klandres af stedfaderen...

Anmeld

6. marts 2014

stjernehimmel

Nope synes du har håndteret det ganske fornuftigt....

At manden ikke giver svar må han jo stå til ansvar for nu... ting skal planlægges når man har delebarn, og nogle beslutninger skal træffes hurtigt fordi man som i dit tilfælde skal give besked på om man kommer eller ej...

Forstår godt at farfar bliver ked af det, men jeg ville nok sige til eksen at han måtte gøre opmærksom på at det altså ikke er dig der har nægtet, men at han simpelthen ikke gav svar tilbage som lovet...evt på grund af en misforståelse?

man vil jo så nødig ødelægge det gode samarbejde man har.

Anmeld

6. marts 2014

Mariekjellerup90

Dot D skriver:

Jeg synes, at du skal fortælle x´sens stedfar, at du havde givet x´en mulighed for at give svar, men at han IKKE har gjort det.

Jeg synes, at det er ham der har lavet fejlen - ikke dig, så du skal ikke klandres af stedfaderen...

Har godt nok tænkt på at skrive noget i den stil til ham, også self skrive at det er mellem mig og x. 

Rart at hører at det ikke kun er mig som har denne indstilling  

Anmeld

6. marts 2014

Jupiter

Jeg synes du har handlet fint 

Og jeg ville i en pæn tone skrive tilbage at du ikke stod i vejen for det, men aldrig fik endeligt svar og derfor lavede andre planer.

Og så ville jeg tilføje at du i øvrigt ikke ønsker at andre blander sig i det ellers gode samarbejde du og din x har omkring jeres barn, og det gælder også bedsteforældre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.