Hej her på baby.dk
vil lige hører om det er mig der er helt galt på den ?
Jeg har en datter på 3 år sammen med min Eks, vores samarbejde går super godt og snakker godt sammen. Han spurgte mig for to mdr siden om han måtte få hende den 15 marts da det er min weekend, og der holder hans mor kopper bryllup sammen med hans sted far. Sagde at det måtte han godt, men så skulle han have hende hele weekenden, da vi var inviteret på weekend ophold den weekend til 70 års fødselsdag, men så vidste han ikke helt om han ville alligevel, så sagde jeg, at jeg skulle vide det næste dag, så jeg kunne melde afbud, men hørte intet fra ham. Har self meldt os til weekend opholdet, efter som jeg ikke har hørt noget fra ham. men så spørger han mig igår om han måtte få hende alligevel, så sagde jeg det kunne ikke lade sig gøre, da nu ville jeg ikke melde afbud når der kun var en uge til, det var også okay, selvom han syns det var træls, også forståeligt men så måtte han bare holde aftalen. Men så får jeg en besked fra hans stedfar, som skriver at han er skuffet, ked og at det gør ondt Emma ikke kommer med, hvilket jeg godt kan forstå, syns bare ikke han har ret til at blande sig.
Er er det mig der er helt fra den, at have den her holdning ? Sorry at det blev lidt langt, og håber i forstår det, da jeg skriver fra min iPhone :-)
Anmeld