Hvilke negle er pænest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Cat93

Højre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Frk.S

Dem til højre.

Anmeld

6. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dem til højre!

Ih nu får jeg lyst til at starte en tråd, der hedder, hva siger din hånd om mig/ dig! Vh stine

Anmeld

6. marts 2014

A. N. Onymsen

StineW79 skriver:

Dem til højre!

Ih nu får jeg lyst til at starte en tråd, der hedder, hva siger din hånd om mig/ dig! Vh stine

Det er typisk dig med sådan nogen "lege"  Go for it! Bare sørg for at folk kan svare Ano 

Anmeld

7. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
A. N. Onymsen skriver:

Er du sikker på at det ikke er en kopi du har brugt som "gel polish"? Det har jeg nemlig prøvet og det skulle files af ! 

CND Shellac er det ENESTE som skåner dine negle og som holder! Jeg betaler også 350 kr pr behandling. 

Jeg har købt startssæt og diverse farver i Matas http://www.matas.dk/depend-gellack-farve-nr-000-5m l

Anmeld

7. marts 2014

A. N. Onymsen

MoarHvidovre skriver:

Jeg har købt startssæt og diverse farver i Matas http://www.matas.dk/depend-gellack-farve-nr-000-5m l

Sorry to say , men det er en dårlig kopi som kun er med gele. 

Det ødelægger neglene og er rigtig svært at få af  

Shellak er skallen (Shell) fra muslinger osv som er pulveriseret og blandet.. Det hærder neglene i lakken og er 100 procent uskadeligt .. Det er så også dyrt at få lagt. 

Anmeld

7. marts 2014

MoarHvidovre

A. N. Onymsen skriver:

Ok

Sorry to say , men det er en dårlig kopi som kun er med gele. 

Det ødelægger neglene og er rigtig svært at få af  

Shellak er skallen (Shell) fra muslinger osv som er pulveriseret og blandet.. Det hærder neglene i lakken og er 100 procent uskadeligt .. Det er så også dyrt at få lagt. 

Ok, det vidste jeg ikke

Jeg bruger det nu heller ikke så meget mere, da det er pisse svært, at få af

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MoarHvidovre skriver:

Skide ærgerlige penge hvis det er noget skrammel. Men et tip, kig på navnet gel-lak hedder det og ikke shell-lak, så de lover faktisk præcis hvad det er, en gele-lak og gele skal files af

Anmeld

7. marts 2014

MoarHvidovre

Mor11 skriver:

Skide ærgerlige penge hvis det er noget skrammel. Men et tip, kig på navnet gel-lak hedder det og ikke shell-lak, så de lover faktisk præcis hvad det er, en gele-lak og gele skal files af

Tak - det var et rigtig godt tip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.