Vender om på nat og dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. marts 2014

Lukas&Liam<3

Hvordan vender man hurtigst, nemmest og bedst om på en nyfødts døgnrytme?
Liam sover heeele dagen og vågner ikke tit selv til mad om dagen.
Men når klokken slår 23, ammes der fra begge babser i 1,5 time og han er virkelig vågen mens han spiser og bagefter ligger han også og kigger helt vildt. Hvorimod om dagen ammer han stort set altid med lukkede øjne og falder i søvn når han er færdig (skal holde ham vågen til at blive færdig)

Skidt vær med at jeg er vågen det halve af natten, og at han vil spise meget der. Er bare ked af alt den vågen kontakt vi har er om natten, der sover far jo også. Og meningen er jo ikke jeg skal sidde og være vågen og snakke om natten når det er sovetid.

Hvornår vendte din babys rytme hvis den også var helt skæv?

Han er kun 6 dage gammel, ved der nok ikke er meget at gøre og at det lige pludselig vender og at man heller ikke kan forvente noget af så lille en baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Lilotte87

Grunden til natteroderiet er at det hormon der stimulerer mælkeproduktionen er højest om natten. Jeg ville ikke begynde at rode for meget rundt med rytmen nu - han gør instinktivt det rigtige for din mælkeproduktion. Giv det lidt tid og se om ikke det vender af sig selv :-)

Anmeld

6. marts 2014

M&F&C

Som svaret ovenfor
Og vender det ikke, så skal farmand på banen og du ud af soveværelset. Det var den besked min SP gav mig... At duften af min mælk holdte hende vågen og når jeg vidste hun var spist godt af, så skulle vi adskilles så hun kunne falde til ro. Og så simpelthen så lidt stimuli om natten som muligt. Skiftede bla ble i skæret fra vågelampen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.