Hvilket klædeskab har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
11 svar
8 synes godt om
5. marts 2014

MorT3Banditter

Ja det er måske et lige underligt spørgsmål. Men hvordan ser jeres børns klædeskab ud? Og hvor har i købt det + pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Pcokate

MorT2Snart3 skriver:

Ja det er måske et lige underligt spørgsmål. Men hvordan ser jeres børns klædeskab ud? Og hvor har i købt det + pris?

Han har en stor gammel solid arvet kommode

kan desværre ikke hjælpe der

Anmeld

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ved ikk om det er fordi det skal være et skab, men vores har en kommode. Bare en malm kommode fra ikea med 4skuffer.

Anmeld

6. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mine unger har hver en malm kommode med 6 skuffer fra IKEA. Meget mere praktisk end et klædeskab i min verden

Anmeld

6. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Begge vores børn har en malm kommode med 4 skuffer fra IKEA

Anmeld

6. marts 2014

Nadia&Daniel

MoarHvidovre skriver:

Begge vores børn har en malm kommode med 4 skuffer fra IKEA

Den har vi også et par stykker af herhjemme - både på børneværelset og i soveværelset

Anmeld

6. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

På den stores nye værelse har vi købt et kæmpe tre fløjet skab i Ikea med spejl i midten og masser af hylder og bøjlestænger, da det meste af børnenes tøj hænger pænt på bøjle.

Og på den lilles nye værelse er der indbygget et kæmpe skab med hylder og stænger. Så det er dejligt.

Men, nu får de også værelser hver på godt 30kvm2 - så der er plads til klædeskab

Anmeld

6. marts 2014

MorT3Banditter

FruAagaard skriver:

På den stores nye værelse har vi købt et kæmpe tre fløjet skab i Ikea med spejl i midten og masser af hylder og bøjlestænger, da det meste af børnenes tøj hænger pænt på bøjle.

Og på den lilles nye værelse er der indbygget et kæmpe skab med hylder og stænger. Så det er dejligt.

Men, nu får de også værelser hver på godt 30kvm2 - så der er plads til klædeskab

Ja nu kommer jeg da selv i tanke om at vi bygger walk-in closet på drengenes værelser så jeg skal da slet ikke have noget skab 

Anmeld

6. marts 2014

Sisse Vinther

MorT2Snart3 skriver:

Vi har et chatol som vi har babyens tøj i. Den kommer jo godt nok først om 2 mdr (hvis den kommer til termin) men tøjet er puttet pænt ned i skufferne, og de små skuffer ved skrivepulten er tiltænkt dåbsattest, sutter osv.

Anmeld

6. marts 2014

EAF

MorT2Snart3 skriver:

Ja nu kommer jeg da selv i tanke om at vi bygger walk-in closet på drengenes værelser så jeg skal da slet ikke have noget skab 

Ahaha det er fandme sødt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.