Været ved lægen - og henvisning sendt :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2014

Anonym trådstarter

Så var jeg til 2. lægesamtale i dag og lægen har nu sendt en henvisning til gynækologisk afdeling  

Håber bare ikke ventetiden er for lang (igen, inden min operation skulle jeg vente 2-3 mdr. på en tid ). Så denne gang må jeg gerne få en tid hurtigere 

Men så kommer vi da (forhåbentlig) snart i gang og et skridt tættere på vores drøm!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Så var jeg til 2. lægesamtale i dag og lægen har nu sendt en henvisning til gynækologisk afdeling  

Håber bare ikke ventetiden er for lang (igen, inden min operation skulle jeg vente 2-3 mdr. på en tid ). Så denne gang må jeg gerne få en tid hurtigere 

Men så kommer vi da (forhåbentlig) snart i gang og et skridt tættere på vores drøm!

Held og lykke

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Held og lykke

Mange tak

Anmeld

5. marts 2014

Wish-Baby

Anonym skriver:

Ved det lykkes 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Wish-Baby skriver:

Ved det lykkes 

Tak, hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.