Halsbrand :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. marts 2014

LineV

Jeg har døjet utrolig meget med halsbrand. Jeg er i uge 15 og kan via nettet læse mig frem til at halsbrand først byrde opstå senere i graviditeten. Jeg har fået tyggetabletter mod det men lige lidt hjælper det. Andre der oplevede det så tidligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Eliza

Prøv mandler

Anmeld

5. marts 2014

-Sigrid-

Er det balancid, du får?

ellers prøv mælk 

Anmeld

5. marts 2014

Lykke:)

LineV skriver:

Jeg har døjet utrolig meget med halsbrand. Jeg er i uge 15 og kan via nettet læse mig frem til at halsbrand først byrde opstå senere i graviditeten. Jeg har fået tyggetabletter mod det men lige lidt hjælper det. Andre der oplevede det så tidligt? 

Jep - lige til det sidste jeg fik at vide, at det tit ses når baby har rigtig meget hår, og det passede her

Jeg drak mælk! I laaaange baner, spiste kiks og toastbrød uden noget på og yoghurt engang imellem det hjalp mig rigtig meget!

Anmeld

5. marts 2014

Wik

Jeg er ked af at sige det, men du kan sagtens have det nu og frem til fødslen. Og jeg føler virkelig med dig, for det er så træls. Mandler hjælper ja, og jeg synes også mindre måltider, men flere, og et par ekstra puder når du skal sove.

Det med hår passede også her, selvom det er en røver historie

Anmeld

5. marts 2014

Bare gæst

Har du prøvet at spise kiks? 
Jeg tog selv alminox som hjalp på mig.. 

Anmeld

5. marts 2014

twinny

Det lyder så underligt, når der er meget syre i cola. Men det hjalp her. 

Anmeld

5. marts 2014

NasimG

Jeg havde det også helt fra starten af. Hvis ikke tykke tabletter hjælper dig, kan du kontakte din læge og får noget som hæmmer syre produktionen i maven. De er super effektive og gode. Man skal bare tage dem hverdag på et fast tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.