iso fix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
7 svar
4 synes godt om
5. marts 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Har alle nye biler fix? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Chris86

sommerbarn<3 skriver:

Har alle nye biler fix? 

Vores nye bil har
Men ellers pas....

Anmeld

5. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Vores mazda 6 Fra 2004 har. Men ellers ring til den lokale forhandler og spørg. De skal bare have årgang og navn af vide. Evt 3-4-5 dørs. Men det er kun hvis der er forskel(hvilket der nok ikke er). 

Anmeld

5. marts 2014

Lenats31

Nej,

Men alle biler der produceres fra 2014 skal have isofix som standard udstyr dvs være udstyret med det.

Anmeld

5. marts 2014

Rockertand

sommerbarn<3 skriver:

Har alle nye biler fix? 

Hvis du får fat i en overligger (lagerbil), der ikke har, så koster det kun nogle få hundrede kroner at få det. Vi købte til en bil for nogle år tilbage, og det var max. 300 kroner, og manden installerede selv, hvilket tog 10 minutter.

Anmeld

5. marts 2014

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Tak for svar søde damer 

Anmeld

5. marts 2014

sommerbarn<3

Rockertand skriver:

Hvis du får fat i en overligger (lagerbil), der ikke har, så koster det kun nogle få hundrede kroner at få det. Vi købte til en bil for nogle år tilbage, og det var max. 300 kroner, og manden installerede selv, hvilket tog 10 minutter.

Ved du om man kan få det lavet på forsædet og hvad det koster hvis man skal have forhandleren til det?

Anmeld

5. marts 2014

Rockertand

sommerbarn<3 skriver:

Ved du om man kan få det lavet på forsædet og hvad det koster hvis man skal have forhandleren til det?

Isofix boltes fast i bilens skrog, så det er ikke teknisk muligt med dén løsning på forsædet, men Isofix er jo heller ikke den eneste løsning.
Jeg vil skyde på, at en mekaniker vil tage 1 time for det, så det må være 400-1000 kr alt efter fabrikat og geografi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.