Er GF forsikring et godt forsikrings selvskab??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
11 svar
8 synes godt om
5. marts 2014

cecilie1984

Vi overvejer at skifte forsikrings selvskab.

Og vi har fået et godt tilbud ved GF forsikring men kender ikke til dem. De er ca 1000 kr dyre end hvor vi er nu men føler vi bliver bedre dækket. Også kan vi betale måneds vis i stedet for pr års basis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

stjernehimmel

Vi er rigtig glade for dem...

Og jeg har altid kunne få det billigere end andre steder, og da jeg skulle bruge deres hjælp og ha erstattet noget gik det super og blev ordnet over mobilen 

Anmeld

5. marts 2014

FruStolpe

Vi har GF, og er meget tilfredse. Vi har både haft indbrud og fået stjålet en bil, og kan overhoved ikke klage over noget som helst.

herfra.

Anmeld

5. marts 2014

cecilie1984

stjernehimmel skriver:

Vi er rigtig glade for dem...

Og jeg har altid kunne få det billigere end andre steder, og da jeg skulle bruge deres hjælp og ha erstattet noget gik det super og blev ordnet over mobilen 

det lyder da dejligt

synes også det er skønt de udbetaler noget af ens bil forsikring hvis man ikke bruger forsikringen på 1 år.

Anmeld

5. marts 2014

cecilie1984

opper den lige

Anmeld

5. marts 2014

tarkoflen

Vi er ved at skifte til gf

Anmeld

5. marts 2014

aarhusmor

Jeg er tilfreds med dem

Anmeld

6. marts 2014

cecilie1984

7. marts 2014

lassemor07

cecilie1984 skriver:

Vi overvejer at skifte forsikrings selvskab.

Og vi har fået et godt tilbud ved GF forsikring men kender ikke til dem. De er ca 1000 kr dyre end hvor vi er nu men føler vi bliver bedre dækket. Også kan vi betale måneds vis i stedet for pr års basis.

Vi er rigtig glade for dem vi har ikke haft brug for dem endnu men det var dem der kunne gøre det billigst og vi har lige fået 400 kr tilbage på bilforsikringen for sidste år

Anmeld

7. marts 2014

Annette A

Har kun god erfaring med GF.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.