Billån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen.

Er der nogle af jer der kan anbefale et bestemt billån med lav rente? Syntes der er så mange at det er en jungle at finde rundt i! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Er der nogle af jer der kan anbefale et bestemt billån med lav rente? Syntes der er så mange at det er en jungle at finde rundt i! 

Finansiering gennem forhandleren via en købekontrakt med ejemdomsforbehold er det mest sikre for dig, så kan du i tilfælde af at jeres økonomi pludselig ændre sig levere bilen tilbage og være gældsfri...

Sørg for at få fast rente, det koster ikke ret meget, men kontroller det da de automatisk laver den variabel...

Anmeld

5. marts 2014

cecilie1984

Anonym skriver:

Hej allesammen.

vi har købt vores bil gennem forhandleren som arbejder sammen med Santander bank. De er en "bank" som tilbyder billån og privat lån med lav renter

vi lånte 170.000 til bilen og betaler 1600 pr mdr

beløbet er jo forskelligt alt efter låne beløb og hvor mange mdr man vil tilbage betale over, tror de har en beregner på deres hjemmeside. på både billån og privat lån.

Anmeld

5. marts 2014

Pigent

Anonym skriver:

Hej allesammen.

Du velkommen til at skrive en privat besked så skal jeg fortælle hvor jeg har mit

Anmeld

6. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Er der mon andre der har lyst til at fortælle hvor de har deres billån henne og hvad renten er?

Anmeld

6. marts 2014

Fuglemor

Vi har igennem banken, men det var kun fordi vi skyldte lidt på den gamle bil. Men det kan altså ikke svare sig. For det første betaler vi en høj ydelse for hurtigere at komme af med lånet, men hvis vi så økonomisk i en periode er presset så nægter banken at pille ved den ydelse. Renten ved jeg faktisk ikke hvad er på.

vi blev af forhandler anbefalet at låne igennem dem og dem de samarbejder med til bilen. Men var jo så desværre ikke muligt grundet restgælden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.