Ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. marts 2014

TL89

Hej.. 

Er der nogle der kan hjælpe mig med at svare mig på om den her ægløsningstest er positiv eller negativ ?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

Hullabullabulla

TL89 skriver:

Hej.. 

Er der nogle der kan hjælpe mig med at svare mig på om den her ægløsningstest er positiv eller negativ ?  

Ja den er lidt svær ville dog umiddelbart tro at den var positiv .. Prøv evt at tage en ny om et par timer

Anmeld

5. marts 2014

Bak

TL89 skriver:

Hej.. 

Jeg tror, jeg vil sige negativ. Det er lidt svært at tyde. Kommer også an på, hvordan de andre, du har taget har set ud. Da jeg brugte dem, så de vist nogenlunde sådan ud, når de var positive, men kan ikke helt huske det. Synes dog stadig ikke de er helt samme farvestyrke.

Anmeld

5. marts 2014

TL89

Tak for svar  

Jeg tog en i morges, som tydeligt var negativ.. 

Anmeld

5. marts 2014

TL89

Her er et billed af den jeg tog i morges.. Billedet blev også taget i morges  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2014

sussis

TL89 skriver:

Hej.. 

Mine ser os kun sån ud og er så negative dagen efter. Så ved ik helt hvordan man skal forholde sig��

Anmeld

7. marts 2014

Kit

TL89 skriver:

Hej.. 

Vil umiddelbart sige positiv

Se evt min positive fra sep, der resulterede i en graviditet.
https://www.baby.dk/debat/225994pi1/proever-at-bliv e-gravid/positiv-ael-test.aspx

Ellers test det af på manden - bare spørg hvilken der er tydeligst. Han har sjældent styr på, hvilken en der skal være det

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.