Dukan kur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
3 synes godt om
5. marts 2014

M&J87

Jeg startede på dukan kuren i mandags, jeg har fra ude og hjemme, og der står at man tager 5 dage i angrebsfasen og så 5 dage med grønsager også forfra indtil man har nået den ønskede vægttab. Men jeg synes at have læst noget andet på dukans egen hjemmeside. Hvad gjorde i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

AnthonsMor

M&J87 skriver:

Jeg startede på dukan kuren i mandags, jeg har fra ude og hjemme, og der står at man tager 5 dage i angrebsfasen og så 5 dage med grønsager også forfra indtil man har nået den ønskede vægttab. Men jeg synes at have læst noget andet på dukans egen hjemmeside. Hvad gjorde i ? 

Du skal bruge hjemmesiden.. Ude og Hjemme holder ikke..

Også er der en gruppe på Facebook der omhandler Dukan

Anmeld

5. marts 2014

M&J87

AnthonsMor skriver:

Du skal bruge hjemmesiden.. Ude og Hjemme holder ikke..

Også er der en gruppe på Facebook der omhandler Dukan

JEg fandt lige ud af det… 

Så når jeg kommer til fase 2, skal jeg i princippet spise kun proteiner den ene dag, og med grønsager den anden dag. Det anbefaler det ihvertfald . Har jeg ret ?

Anmeld

5. marts 2014

AnthonsMor

M&J87 skriver:

Så når jeg kommer til fase 2, skal jeg i princippet spise kun proteiner den ene dag, og med grønsager den anden dag. Det anbefaler det ihvertfald . Har jeg ret ?

Ja, altså PP (Pure protein) en dag og så en dag med grøntsager på, altså du skal stadig æde alle de proteiner du kan

Der er super mange gode opskrifter derinde, jeg skal bare have taget mig sammen til at gå i gang igen

Anmeld

5. marts 2014

aarhusmor

M&J87 skriver:

Ja i princippet har du. Bortset fra at du godt kan vælge at tage fx. 3 dage på PG og 3 dage på PP eller 5 eller 2. Det bestemmer du selv. Bare det er ligeligt fordelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.