Så melder jeg mig på banen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
7 svar
7 synes godt om
5. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Efter en lang pause fra baby.dk, melder jeg mig under fanen herinde i gruppen igen.

Sidst var det en hård kamp på 17 mdr om at blive gravide, vi stod med de berømte streger 6 dage før behandlingsstart i maj 2011. Og nu kæmper vi på 2. år med at opnå den drøm igen - at få nr. 3.

Nu ved vi at vi godt kan - og derfor vil min mand gerne vi kæmper videre.

Det pisse hårdt! At høre andre planlægge, blive gravide, føde og have baby - når man selv bare kæmper..

Men, jeg melder mig på banen og håber vi snart er mange der er heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

tarkoflen

FruAagaard skriver:

Efter en lang pause fra baby.dk, melder jeg mig under fanen herinde i gruppen igen.

Sidst var det en hård kamp på 17 mdr om at blive gravide, vi stod med de berømte streger 6 dage før behandlingsstart i maj 2011. Og nu kæmper vi på 2. år med at opnå den drøm igen - at få nr. 3.

Det pisse hårdt! At høre andre planlægge, blive gravide, føde og have baby - når man selv bare kæmper..

Rigtig meget held og lykke med det for l snart får jeres ønske opfyldt

Anmeld

5. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

tarkoflen skriver:

Rigtig meget held og lykke med det for l snart får jeres ønske opfyldt

Tusind tak

Vi forventer ikke så meget - men vi kæmper

Anmeld

5. marts 2014

Malene76

FruAagaard skriver:

❤️❤️❤️❤️ Du ved jeg føler med jer. Håber I snart har heldet med jer. Men hold nu kæft det er hårdt at kæmpe for at få børn og de bliver væk, når man nu så gerne vil have en mere. 

Kram Malene 

Anmeld

5. marts 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Malene76 skriver:

❤️❤️❤️❤️ Du ved jeg føler med jer. Håber I snart har heldet med jer. Men hold nu kæft det er hårdt at kæmpe for at få børn og de bliver væk, når man nu så gerne vil have en mere. 

Kram Malene 

Tak sødeste Malene

Er glad for at have nogle og dele det med (der desværre) kan forstå hvor hårdt det er

Håber også snart storken finder jeres vej

Knus

Anmeld

5. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

5. marts 2014

-Sigrid-

10. marts 2014

Nessie

Håber for jer at det snart kan lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.