søger pige tøj i baby str......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2009

lindafl

Det jeg havde fra den store pige har jeg lånt ud.. men jeg sku ha det tilbage men de har været her med det enu.... og det er nu 4 år siden de har hente det så vil meget gerne købe noge...... hvis det er muligt........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Lullaby

Hvad mangler du? Og prisleje havde du tænkt?

Anmeld

5. august 2009

NaFe

lindafl skriver:

Det jeg havde fra den store pige har jeg lånt ud.. men jeg sku ha det tilbage men de har været her med det enu.... og det er nu 4 år siden de har hente det så vil meget gerne købe noge...... hvis det er muligt........

hejsa...

ved ikke vor små str du tænker på..men har en masse til salg inde på trendsales op til str 68...mit navn er gucci-taske derinde...har lige vedlagt en smagsprøve på nogen a de ting jeg har...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2009

Juniors mor

lindafl skriver:

Jeg har masser - til billige penge! Har længe ville sætte det til salg, men har bare ikke nået det endnu....
Min datter er to år nu, men jeg har fra str 50 og op til 86 - send mig en pb hvis du er interesseret i at høre mere

Helle

Anmeld

8. august 2009

lindafl

Feluca09 skriver:

hejsa...

ved ikke vor små str du tænker på..men har en masse til salg inde på trendsales op til str 68...mit navn er gucci-taske derinde...har lige vedlagt en smagsprøve på nogen a de ting jeg har...

hej med dig

tak for det hvis det er vil jeg meget gerne ha en pris på det så jeg ved hvad du ska ha på det.........du kan lige få email adresse så kan vi lige snakke der det er lidt nemmer for mig eller tlf nr hvis du vil det jo email adressen er lindaflindt@post.cybercity.dk

med venlig hilsen linda

Anmeld

8. august 2009

anna-jonas

Jeg har også en hel del til salg, som er i perfekt stand. Det er i flere prislejer, men sælger generelt meget billigt. Er på Trendsales hvor min profil kaldes "Jan-mette". Kig ind, så kan vi sikkert finde en fin pris.

M.v.h Mette

Anmeld

8. august 2009

katrinex4

Anna-jonas skriver:

Jeg har også en hel del til salg, som er i perfekt stand. Det er i flere prislejer, men sælger generelt meget billigt. Er på Trendsales hvor min profil kaldes "Jan-mette". Kig ind, så kan vi sikkert finde en fin pris.

M.v.h Mette

Hej

Jeg vil gerne se hvad du har, men kan ikke findedig på trendsales, kan du sende mig et link??

Anmeld

9. august 2009

anna-jonas

katrinex4 skriver:

Hej

Jeg vil gerne se hvad du har, men kan ikke findedig på trendsales, kan du sende mig et link??

Ok prøver lige at sætte et link ind........http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=282613

Anmeld

9. august 2009

anna-jonas

Hmmmm.............hvordan sender man et link??

Anmeld

9. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Gad vide hvorfor denne debat ikke er blevet flyttet til køb og salg??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.