Hvad skal jeg tro ? (Dating)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
6 synes godt om
4. marts 2014

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation, at jeg er single, og i denne forbindelse har jeg i en kort periode haft en profil på en dating side, hvor jeg er kommet i kontakt med en ung mand på min egen alder, som bestemt lyder som noget for mig. 

Vi har skrevet sammen siden oktober, men aldrig mødtes. 

Vi skriver mails sammen flere gange dagligt, og jeg synes bedre og bedre om ham. Jeg spurgte så for nylig, om han havde lyst til at vi skulle mødes. Dette takkede han nej til, med den begrundelse, at han ikke synes han havde tid til en kæreste. 

Jeg har ikke en profil på dating siden længere, men jeg lavede en ny, og kiggede i hans profil i dag. Jeg kunne se at han har lagt en masse nye billeder op i lørdags, hvilket vel må betyde, at han er aktiv der inde. Jeg forstår det bare ikke? Han vil gerne skrive med mig flere gange dagligt, men han vil ikke mødes med mig. Han har ikke tid til en kæreste, men han er aktiv på en datingside? Jeg er forvirret! Vi skriver stadig sammen flere gange dagligt, men efterhånden tænker jeg om det er spild af tid??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg står i den situation, at jeg er single, og i denne forbindelse har jeg i en kort periode haft en profil på en dating side, hvor jeg er kommet i kontakt med en ung mand på min egen alder, som bestemt lyder som noget for mig. 

Vi har skrevet sammen siden oktober, men aldrig mødtes. 

Vi skriver mails sammen flere gange dagligt, og jeg synes bedre og bedre om ham. Jeg spurgte så for nylig, om han havde lyst til at vi skulle mødes. Dette takkede han nej til, med den begrundelse, at han ikke synes han havde tid til en kæreste. 

Jeg har ikke en profil på dating siden længere, men jeg lavede en ny, og kiggede i hans profil i dag. Jeg kunne se at han har lagt en masse nye billeder op i lørdags, hvilket vel må betyde, at han er aktiv der inde. Jeg forstår det bare ikke? Han vil gerne skrive med mig flere gange dagligt, men han vil ikke mødes med mig. Han har ikke tid til en kæreste, men han er aktiv på en datingside? Jeg er forvirret! Vi skriver stadig sammen flere gange dagligt, men efterhånden tænker jeg om det er spild af tid??? 

Nu ved jeg ikke hvad det er for en side, men (Ja jeg ved det hedder en dating side) Men det er ikke alle der leder efter kæreste fordi de er på sådan en side eller leder efter en lige nu. Man kan jo godt bare skrive med en, fordi man synes det er rart. 

Han kan sagtens ikke være klar til en kæreste irl, men nyder at skrive med dig og giver ham en glæde i livet. 

Men du må jo spørge ham om det.. Se om det er fordi der foregår meget i hans liv, som han gerne vi have styr på inden han hopper tilbage i datinglivet. 

Jeg er selv på side, men pt leder jeg ikke efter en kæreste, men jeg elsker at skrive med de søde fyre der er derinde. 

Anmeld

4. marts 2014

dorthemus

Ja du spilder tiden du ønsker en kæreste og han vil have en penneven.
Har du læst eller set filmen: "He's just not that into you"?...se den og bliv klogere på mænd!!

Anmeld

4. marts 2014

FruK

Jeg ville nok ikke bruge tid på at analysere hvorfor. Hvis han har takket nej til at mødes, er han ikke interesseret.

Så hvis du ikke er interesseret i at blive ved med at skrive uden at mødes, så ja - så er det spild af tid.

Min egen erfaring fra jeg var single er, at man ikke rigtig kan regne med, at der er kemi IRL, selvom man skriver godt sammen. Derfor valgte jeg som regel at mødes med vedkommende hurtigst muligt, for at få det afklaret og for ikke at få for mange "følelser", før jeg havde mødt ham.

Anmeld

4. marts 2014

Mamalou

Jeg mener også, at du spilder din tid. Hvis han ikke vil se dig, så vil jeg droppe kontakten, og finde en seriøs fyr, der vil dig 110%.

Held & lykke.

Vh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.