Ændret sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. marts 2014

Anonym trådstarter

Nøj hvor jeg syntes at det er hårdt, det er hårdt at føle sig uinteressant. Når man har følt sig så interessant for personen i lang tid. Fra alt den opmærksomhed man fik, erklæret sin kærlighed til mig så mange gange om dagen til at han fuldstændig har glemt mig gøre så ondt. Det er heller ikke det samme mere når vi er sammen. Der er ingen kærtegn overhovedet kun når der skal hygges. Med det ment sex. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved bare at jeg elsker ham så meget, men jeg ved også at jeg ikke vil være i sådan en forhold. Det er ikke noget for mig.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med denne her tråd, men det var dejligt at får det skrevet ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Frk.S

Lyder ikke spor sjovt.
Måske du skulle tage en snak med ham - så kan det være i kan gøre noget ved det - få tændt gnisten igen - inden det kører helt dødt.

Held og lykke.

Anmeld

4. marts 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Nøj hvor jeg syntes at det er hårdt, det er hårdt at føle sig uinteressant. Når man har følt sig så interessant for personen i lang tid. Fra alt den opmærksomhed man fik, erklæret sin kærlighed til mig så mange gange om dagen til at han fuldstændig har glemt mig gøre så ondt. Det er heller ikke det samme mere når vi er sammen. Der er ingen kærtegn overhovedet kun når der skal hygges. Med det ment sex. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ved bare at jeg elsker ham så meget, men jeg ved også at jeg ikke vil være i sådan en forhold. Det er ikke noget for mig.

Ved ikke rigtig hvad jeg ville med denne her tråd, men det var dejligt at får det skrevet ned

Har du fortalt ham hvad du føler og savner? 

Evt lave en aftale om at i skal gøre nogle små ting.. Som f.eks sige

'Jeg elsker dig..."

"Du ser/er dejlig skat.."..

rose hinanden for ting samt et lille klap på røven 

Måske du skal vise det noget mere, og så se om han ikke osse følger trop 

Her hjemme gør vi alle disse ting, og hver aften sidder vi i sofaen og nusser og fortæller vi elsker hinanden 

Anmeld

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har du spurgt ham om der er noget galt? 

Men I er helt sikkert nød til at snakke sammen, fordi ud af hvad der er sket med jer og om der kan gøres noget ved det. 

Det er jo ikke sikkert han ser det som et problem, og hvis han ikke ved du ser det som et problem, kan han ikke gøre noget ved det. 

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Jo har fortalt ham hvordan jeg har det med det. Han kan ikke selv se det. 

Vi har jo ikke været kærester i så lang tid, så det kan være at han har mistet interessen. Selvom han siger at han ikke har. 

Anmeld

4. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi har jo ikke været kærester i så lang tid, så det kan være at han har mistet interessen. Selvom han siger at han ikke har. 

Det kan også være han stadig er lige så interesseret men blot er "sig selv" nu. Det kan være han bare ikke er romantisk anlagt. 

Hvor længe har I været kærester? 

Anmeld

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ikke alle mennesker, er der romantisk anlagte, og har svært ved at gøre de ting, som andre gerne vil have. 

Og når han ikke selv kan se det, kunne det godt tænkes at han ikke er den romantiske type, når hverdagen går i gang. 

Du må gøre op med dig selv, hvad du kan leve med. 

Jeg er selv virkelig dårlig til at vise følelser, men arbejder på det. 

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det kan også være han stadig er lige så interesseret men blot er "sig selv" nu. Det kan være han bare ikke er romantisk anlagt. 

Hvor længe har I været kærester? 

Det tror jeg nemlig heller ikke at han er romantisk. Han har altid sagt at han var god til at vise sine følelser derfor undre det mig også lidt, at han har ændret sig så meget. 

Her d. 11 marts 2 måneder. Det kan være jeg har det sådan for det er så nyt, så bliver man lidt usikker. 

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ikke alle mennesker, er der romantisk anlagte, og har svært ved at gøre de ting, som andre gerne vil have. 

Og når han ikke selv kan se det, kunne det godt tænkes at han ikke er den romantiske type, når hverdagen går i gang. 

Du må gøre op med dig selv, hvad du kan leve med. 

Jeg er selv virkelig dårlig til at vise følelser, men arbejder på det. 

Jeg ved godt at nogle har svært med at vise følelser, jeg har det også sådan selv, men jeg ved at jeg har gjordt mit bedste for at vise ham at det er ham jeg vil. 

Syntes bare at det er en stor omvæltning fra at han viser rigtig mange følelser for mig til ingen. 

Anmeld

5. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det tror jeg nemlig heller ikke at han er romantisk. Han har altid sagt at han var god til at vise sine følelser derfor undre det mig også lidt, at han har ændret sig så meget. 

Her d. 11 marts 2 måneder. Det kan være jeg har det sådan for det er så nyt, så bliver man lidt usikker. 

Jeg tænker at det så er ret tidligt han har erklæret sin kærlighed i det hele taget. 

Men vil give dig ret. Det er ret tidligt at hverdagen er trådt i kraft. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.