Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Dejlig update! Håber det snart er jeres tur til at hoppe over i "prøver at blive gravid"..
Dejlig update! Håber det snart er jeres tur til at hoppe over i "prøver at blive gravid"..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: suuuuuuper dejlig update.godt han er rykket et takt tættere på
suuuuuuper dejlig update.godt han er rykket et takt tættere på
Hvordan går det ? <3
Maja91 skriver: Hvordan går det ? <3
Miss-86 skriver: Det går rigtig godt.. Dog stadig ikke noget nyt omkring PB - Men der er en del andet der fylder pt.
Det går rigtig godt.. Dog stadig ikke noget nyt omkring PB - Men der er en del andet der fylder pt.
Loa skriver: Håber det er positive ting der fylder Tænker i hvert fald på dig og savner dine indlæg herinde...
Håber det er positive ting der fylder Tænker i hvert fald på dig og savner dine indlæg herinde...
tarkoflen skriver: Det er super dejligt at høre fra dig igen!Jeg håber snart kæresten bliver helt klar og det så bare går lynhurtigt for jer!Rigtig meget held og lykke med det I skal have på plads inden PB kan begynde =)
Det er super dejligt at høre fra dig igen!Jeg håber snart kæresten bliver helt klar og det så bare går lynhurtigt for jer!Rigtig meget held og lykke med det I skal have på plads inden PB kan begynde =)
Miss-86 skriver: Tusind tak, det håber jeg også De ting der skulle på plads, er på plads.. Såå nu det bare ham jeg venter på
Tusind tak, det håber jeg også De ting der skulle på plads, er på plads.. Såå nu det bare ham jeg venter på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128