Ingen positiv ÆL test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
11 svar
2 synes godt om
4. marts 2014

cwl

Ih er på cyklus dag 17 og har endnu ikke haft en positiv ÆL test. Bliver jo helt frustreret.

Har testet siden cyklus dag 10. Men synes også jeg havde ÆL smerter liige efter mens, men det er jo urealistisk.

Sådan har den set ud lige siden jeg begyndte at teste. Dog synes jeg at jeg kunne se en svag test streg første dag jeg testede og lige siden har jeg ikke kunne se den.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

esioul

cwl skriver:

Ih er på cyklus dag 17 og har endnu ikke haft en positiv ÆL test. Bliver jo helt frustreret.

Har testet siden cyklus dag 10. Men synes også jeg havde ÆL smerter liige efter mens, men det er jo urealistisk.

Sådan har den set ud lige siden jeg begyndte at teste. Dog synes jeg at jeg kunne se en svag test streg første dag jeg testede og lige siden har jeg ikke kunne se den.

Har du ikke lige haft en abort?

Måske der er rod i cyklus efter den

Anmeld

4. marts 2014

cwl

esioul skriver:

Har du ikke lige haft en abort?

Måske der er rod i cyklus efter den

Jo i november.. Hvor lang tid kan det da tage??

Anmeld

4. marts 2014

esioul

cwl skriver:

Jo i november.. Hvor lang tid kan det da tage??

så er det godt nok lang tid. og testen er jo slet ikke i nærheden af positiv. øv

Anmeld

4. marts 2014

cwl

esioul skriver:

så er det godt nok lang tid. og testen er jo slet ikke i nærheden af positiv. øv

Nej lige præcis.. Øv øv øv altså

Anmeld

4. marts 2014

MIWULA

Hmm underligt søs

Anmeld

4. marts 2014

cwl

MIWULA skriver:

Hmm underligt søs

Ja meget.,

Anmeld

7. marts 2014

cwl

Stadig ikke nogle positive test... Så det bliver nok ikke vores måned denne gang.

Kan man virkelig godt have en måned uden ÆL????

Anmeld

7. marts 2014

Mutti2B

cwl skriver:

Stadig ikke nogle positive test... Så det bliver nok ikke vores måned denne gang.

Kan man virkelig godt have en måned uden ÆL????

Ja desværre. Det er ikke unormalt at man har en måned eller to om året hvor man ikke har ægløsning (fik jeg at vide på klinikken)

Anmeld

7. marts 2014

cwl

Mutti2B skriver:

Ja desværre. Det er ikke unormalt at man har en måned eller to om året hvor man ikke har ægløsning (fik jeg at vide på klinikken)

Ej det er jo bare så frusterende.. Øv øv tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.