Hvilken slags bestik har du til dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
9 svar
1 synes godt om
4. marts 2014

Jeg skal ha købt noget godt bestik til rødderne. Har en på snart 4år og en på 1,5 år. Pt bruger de kage gafler, så ville gerne finde noget lidt mere handy, især til Mindstemanden!!�� Jeg synes det meste jeg har set,  der er gaflen meget stor og tænderne er for runde til at kunne stikke i noget! ?

Hvad bruger i?�� 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vores er næsten 5 og 6 1/2 år, og de bruger voksenbestik og har gjort det et par år.

Da de var mindre købte jeg børnebestik til dem. Tror bare, at det var i Imerco jeg købte det.

Anmeld

4. marts 2014

lineog4

Voksen bestik. Den mindste er 3 1/2 år. Vi havde en gang noget børnebestik (købt brugt) men han nægtede at bruge noget der var mindre end de andres. Så han har i hvert faldt brugt vokseb siden han var 2

Anmeld

4. marts 2014

CaWi

Tilmeldt skriver:

Jeg skal ha købt noget godt bestik til rødderne. Har en på snart 4år og en på 1,5 år. Pt bruger de kage gafler, så ville gerne finde noget lidt mere handy, især til Mindstemanden!!�� Jeg synes det meste jeg har set,  der er gaflen meget stor og tænderne er for runde til at kunne stikke i noget! ?

Hvad bruger i?�� 

Vi har to sæt børnebestik.
Det ene er købt i Kære børn, og "høre med" til en serie med zoo dyr (kan købes seperat)
Og det andet er købt i en guldsmed. Mener det er fra Raadvad eller Georg Jensen.
Er vi løbet tør for hans gafler, får han kage gafler.
Han er snart to år, og får lov at bruge dem længe endnu

Anmeld

4. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har sættet fra ikea med gaffel, kniv og ske. Tror det hedder smaska og koster 25kr 

Anmeld

4. marts 2014

K&S

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger i?�� 

Vi har lige køb et sæt fra Zwilling i Bilka, hvor man skal bruge guldmærker til - det kostede 55 kr. og er meget lækkert

Anmeld

4. marts 2014

Frk.S

Vi har lidt forskelligt - bl.a det man kan købe i Føtex/Bilka med guldmærker.
Desuden bruger hun også af og til kagegafler.

Men det allerbedste vi har er et sæt fra Georg Jensen, som hun fik i dåbsgave. Det har bare en rigtig god størrelse og udformning til en lille hånd og lille mund.

Anmeld

5. marts 2014

K&S skriver:

Vi har lige køb et sæt fra Zwilling i Bilka, hvor man skal bruge guldmærker til - det kostede 55 kr. og er meget lækkert

Det har de også hos mormor og morfar! �� Jeg synes bare ik at 'håndtaget' er specielt børnevenligt i forhold til almindeligt bestik!�� 

Men flot, det er det!��

Anmeld

5. marts 2014

Chris86

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger i?�� 

Helt alm/voksen lignende bestik uden tingel tangel, bare i børnestørrelse
Ka ik huske mærket...

Anmeld

5. marts 2014

modesty

Tilmeldt skriver:

Hvad bruger i?�� 

Min dreng har stort set altid brugt voksenbestik.  Han er 2,4.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.