Chef smækker røret på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
22 svar
18 synes godt om
4. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej

Har lige et spørgsmål...
Ringede i går morges til min chef, og meldte barnets første sygedag, hun blev gal og sagde, at det var fandme noget lort, nu når der var nogle andre der havde ferie, svarede tilbage, hvad hun dog havde tænkt sig jeg skulle gøre, da jeg jo ikke kunne aflevere mit barn i institution, hvorefter hun bare smækkede røret på!

Kan det virkelig være rigtigt at en chef bare kan opføre sig sådan?
Hun har lavet samme nummer med en anden ansat...

Håber i kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det er meget uprofessionelt af hende!

God bedring til dit barn

Anmeld

4. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hej

Har lige et spørgsmål...
Ringede i går morges til min chef, og meldte barnets første sygedag, hun blev gal og sagde, at det var fandme noget lort, nu når der var nogle andre der havde ferie, svarede tilbage, hvad hun dog havde tænkt sig jeg skulle gøre, da jeg jo ikke kunne aflevere mit barn i institution, hvorefter hun bare smækkede røret på!

Håber i kan hjælpe mig

Hun må selvfølgelig godt blive irriteret, for det er jo hende der står med det, når der er folk på ferie og så nogen melder sig syg, men hun skal ikke lade det gå ud over de ansatte. Hun kan sige at det er ok, men selvfølgelig et dårligt tidspunkt, men det kan du jo ikke gøre for. Og så kan hun råbe og skrige, når hun har lagt på. 

Anmeld

4. marts 2014

FruStolpe

Det kan hun selvfølgelig ikke tillade sig, men der er ikke meget at gøre ved det.

Hop op, og fald ned på det. Det vil altid ende som en påstand mod påstand.

God bedring

Anmeld

4. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Utrolig uprofessionelt!!! Men hun kan jo også være stresset med alt hun har om ørene. Men derfor skal det ikke gå ud over de ansatte. Du skal ikke tage dig af det!

Jeg havde når vi havde tid til en snak sagt at det gjorde mig ked af det (eller hvad det har bragt dig af følelser). Det kan ikke passe at ens leder skal få en til at føle sig utilstrækkelig. 

Anmeld

4. marts 2014

*Mor Til Albert*

Tænker om hun mon har glemt, hvad det vil sige at have børn? - Hvis hun da har nogle? Lyder det ikke til med sådan en uprofessionel opførelse.

Anmeld

4. marts 2014

Carina:-)

Nej det er ikke særligt smart.

Men chefer er også mennesker -og du kunne måske have undersøgt en anden mulighed for at dit barn kunne blive passet og du kunne have mødt på job?

Anyway føler jeg med din chef,det er fanme ikke sjovt at skulle få enderne til at mødes. 

Og nu skriver du i går morges.Så er du vel mødt i dag og har snakket med din chef??

Anmeld

4. marts 2014

san

Anonym skriver:

Hej

Har lige et spørgsmål...

Håber i kan hjælpe mig

Dårlig Chef.... lige meget hvor presset hun er, skal det jo ikke gå udover dig... God bedring med ham..

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Nej det er ikke særligt smart.

Men chefer er også mennesker -og du kunne måske have undersøgt en anden mulighed for at dit barn kunne blive passet og du kunne have mødt på job?

Anyway føler jeg med din chef,det er fanme ikke sjovt at skulle få enderne til at mødes. 

Og nu skriver du i går morges.Så er du vel mødt i dag og har snakket med din chef??

Selvfølgelig har jeg forsøgt at få mit barn passet, i min verden er barnets første sygedag den sidste løsning..... Og det bliver jo nødvendigt når der ikke er nogle andre, som kan se efter mit barn

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Det er meget uprofessionelt af hende!

God bedring til dit barn

Ja det tænkte jeg også..
Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.