Anonym skriver:
hun har sit eget barn i dagplejen til hverdag, og medbringer selvfølgelig også datteren den ene dag om ugen hvor der er legestue.
Ok... 
Altså jeg har aldrig været meget for at en dagplejer passer sit eget barn, netop pga. frygt for forskells behandling...
Som forældre kan det være svært at håndtere at man har et udfarende barn(som det lyder til barnet er), men når det så samtidig er sit eget som skaber konflikter i dagplejen, er blot endnu mere svært...
Især hvis hun siger som du skriver, og ikke mener det kan været barnet men de andre den er "gal" med.....
Jeg mener som andre os at barnet og de andre børn vil trives bedre hvis barnet blev passet ude....
Hvis det er et vedvarende problem at folk flytter sine børn derfra, grundet oprigtige problemer håber jeg at de meddeler hende hvorfor de flytter deres barn, samt har nævnt noget inden for at se om de kunne løse det sammen.... stod jeg som forældre og havde forsøgt at løse det, og der ikke skete ændringer, så tror jeg faktisk jeg ville henvende mig til hendes "boss" i håb om at de kunne gøre hende bevidst om de problemer der er, for jeg synes ikke at det er acceptabelt sådan som du beskriver det.....
Og ja det ville nok ende med at man så måtte flytte sit barn hvis samarbejdet ikke fungerede bagefter, men så havde jeg ihvertfald forsøgt at ændre tingende, om ik for mit eget barn så for det næste barn hun skal passe.
Anmeld