Aida start kasse.. hjælp :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
9 svar
2 synes godt om
4. marts 2014

justagirl

Da vi flyttede i lejlighed, købte vi en kæmpe kasse med aida tallerkner både flade og skåle og kopper.. underkopper.. men..

står så og skal bruge en kasse mere.. men ved virkelig ikke hvor man kan købe dem :s..

har prøvet ..

KOP OG KANDE

BILKA

DAMBORG

BHANE ..

Nogle som ved hvor jeg kan skaffe dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

LilleSmølf

Vi har nogle fra Kvickly (:

Anmeld

4. marts 2014

justagirl

LilleSmølf skriver:

Vi har nogle fra Kvickly (:

ja.. må prøve at kigge der.. står bare og mangler tallerkner og gider ikke have alle mulige forskelligeslags

Anmeld

4. marts 2014

roenlund

Jeg mener at det er bilka der har dem men det er ikke en del af det faste sortiment, så hvis ikke kvickly har dem må du nok væbne dig med tålmodighed til de kommer tilbage på hylderne...

Anmeld

4. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Føtex mener jeg også har dem

Anmeld

4. marts 2014

justagirl

roenlund skriver:

Jeg mener at det er bilka der har dem men det er ikke en del af det faste sortiment, så hvis ikke kvickly har dem må du nok væbne dig med tålmodighed til de kommer tilbage på hylderne...

Skal bruge dem den 15

fandt godt coop's side.. men hader bare at bestille ting fra nettet. men nu må vi se om kvickley har

Anmeld

4. marts 2014

dpb

Da vi flyttede i lejlighed, købte vi en kæmpe kasse med aida tallerkner både flade og skåle og kopper.. underkopper.. men..

står så og skal bruge en kasse mere.. men ved virkelig ikke hvor man kan købe dem :s..

har prøvet ..

KOP OG KANDE

BILKA

DAMBORG

BHANE ..

Nogle som ved hvor jeg kan skaffe dem

Hvordan ser det ud? tænker er det helt hvidt som det her eller er der noget dekoration/mønster på som på den ene af dem der bliver linket til fra Coop ??

Qnuz

Anmeld

4. marts 2014

Frk.S

Prøv at søge på det på www.tilbudsugen.dk

Umiddelbart ser det ud til at de har det i Imerco.... og også i Bilka. Men om det er præcis det samme som det du har, kan jeg jo ikke lige se.

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

justagirl skriver:

Skal bruge dem den 15

fandt godt coop's side.. men hader bare at bestille ting fra nettet. men nu må vi se om kvickley har

Vores Kvickly butik har udsalg af det nede i butikken nu, så det kan være du er heldig det os er i en nær dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.