Gavehjælp til chefen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
8 svar
2 synes godt om
4. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ska ud og købe en fødselsdagsgave til min chef i dag, og jeg aner ik hva jeg ska købe!! Så hjælp, hva gir man lige sin chef, som bliver 65 år?? det ska koste ca 150 kr! 

Hjælp, Hjælp, Hjælp!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2014

UnderCover37

StineW79 skriver:

Ska ud og købe en fødselsdagsgave til min chef i dag, og jeg aner ik hva jeg ska købe!! Så hjælp, hva gir man lige sin chef, som bliver 65 år?? det ska koste ca 150 kr! 

En smuk buket og et kønt kort :-)

Anmeld

4. marts 2014

StineW79

UnderCover36 skriver:

En smuk buket og et kønt kort :-)

En rigtig fin ide, men det ska være en gave, gave, som i en ting. Det er nok derfor jeg er lidt blank i forhold til hva jeg ska finde på! Vh stine

Anmeld

4. marts 2014

L&V

StineW79 skriver:

Tænkte at et par pernille corydon ørestikker evt ku være noget de skoster godt nok fra 200,- men ku være det var oki.. Ellers et lækkert tørklæde, en go creme, en lille kurv med lækkerier, måske hun har sådan et lædder armbånd med charms så ku du købe et dertil..

Anmeld

4. marts 2014

StineW79

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Tænkte at et par pernille corydon ørestikker evt ku være noget de skoster godt nok fra 200,- men ku være det var oki.. Ellers et lækkert tørklæde, en go creme, en lille kurv med lækkerier, måske hun har sådan et lædder armbånd med charms så ku du købe et dertil..

Uha gode ider! Havde faktisk tænkt på et tørklæde, men så spurte kærsten lige om det var noget hun ku bruge, nu det snart var sommer?? Også kom jeg faktisk lidt i tvivl! Jeg må ud og kigge! Mange tak for ider!! Vh stine

Anmeld

4. marts 2014

L&V

StineW79 skriver:

Uha gode ider! Havde faktisk tænkt på et tørklæde, men så spurte kærsten lige om det var noget hun ku bruge, nu det snart var sommer?? Også kom jeg faktisk lidt i tvivl! Jeg må ud og kigge! Mange tak for ider!! Vh stine

Husker noget med du arbejder i pædagog verdenen og der kan man altid bruge tørklæder he he

Anmeld

4. marts 2014

StineW79

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Husker noget med du arbejder i pædagog verdenen og der kan man altid bruge tørklæder he he

Hé Hé tror faktisk næsten at 8 ud af 10 har tørklæde på hver dag, på mit arbejde. Pædagog mode vh stine

Anmeld

4. marts 2014

L&V

StineW79 skriver:

Hé Hé tror faktisk næsten at 8 ud af 10 har tørklæde på hver dag, på mit arbejde. Pædagog mode vh stine

Der kan du bare se

Anmeld

4. marts 2014

anynom

En påske-hoptimist? Dem har jeg lige forelsket mig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.