kinesiske kalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2014

NasimG

Den passer ikke :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

lineog4

Passet en gang ud af 4 - så med en sandsynlighed på 50/50 har den virkelig været dårlig til at gætte med mine børn

Anmeld

4. marts 2014

Rockertand

EnGodMor skriver:

Jeg ved ikke om den har Været oppe før, men ellers kommer den det lige igen. Har den kinesiske kalender passet på det køn den har vist at jeres barn/børn blev?

Det har været oppe sådan ca. 1000 gange - og undrer mig hver gang over, at der er nogle, der tager den seriøst?!
Hvis den skulle være god nok, så er det for det første virkelig underligt, at vi med vores kalenderregning kan aflæse den direkte, kineserne bruger jo som bekendt en helt anden kalender end os, og hvis man omregner, bliver resultatet i mange tilfælde det modsatte. Derudover findes der flere udgaver, som sjovt nok ikke viser det samme, men man kan jo også bare vælge den, der viser sig at passe i sidste ende - hvis man da ikke er tilfreds med de ca. 50% chance, der er for at gætte rigtigt i første omgang.
Så sjov og ballade - men rent gætteri - og hvis jeg leder længe nok, kan jeg sikkert finde en, der passer på mine 3 børn

Anmeld

4. marts 2014

Pcokate

EnGodMor skriver:

Jeg ved ikke om den har Været oppe før, men ellers kommer den det lige igen. Har den kinesiske kalender passet på det køn den har vist at jeres barn/børn blev?

Ja

Anmeld

4. marts 2014

Isabella_mor

Ja. Da jeg ventede villads sagde den dreng. Det var jo rigtigt. 

Denne gang siger den en pige. Så det bliver spændende at se om det er rigtigt.  

Anmeld

4. marts 2014

stjernehimmel

Nej... den mente en dreng og fik en pige

Anmeld

4. marts 2014

Mor til Majbørn

EnGodMor skriver:

første gang var den rigtig
anden gang var den ikke rigtig

Anmeld

4. marts 2014

Happiness

Den har passet på begge mine. 

Jeg havde lavet mange test denne gang, og alle sagde pige, og ud kom Nikoline  

Bl.a. puttet natron i urin, og så de der kønstest man kan købe i udlandet. 

Det er ikke fordi jeg tror så meget på det igen, havde bare ufattelig meget tid, og syntes det kunne være sjovt at teste. 

Anmeld

4. marts 2014

pearly

Den passede hos mig. Den sagde pige og jeg venter en pige 

Anmeld

4. marts 2014

Loa

Jep den sagde en pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.