Hvornår begyndte i på næsespray ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
13 svar
1 synes godt om
3. marts 2014

Anonym trådstarter

På hvilken cyklusdag begyndte i at tage næstespray ? 

Var det på CD 1 eller CD 21 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Bliss

Så vidt jeg ved starter man nedregulering d 21 dag!

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Bliss skriver:

Har også lige læst mig frem til at opstart på CD 1 er ved kort protokol, og cd 21 er lang protokol. 

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Bliss skriver:

Har også lige læst mig frem til at opstart på CD 1 er ved kort protokol, og cd 21 er lang protokol. 

Anmeld

3. marts 2014

Bliss

Jeg starter godt nok på 18.dagen om 14 dage, men det er vidst noget med at jeg har haft en kort cyklus i februar. Kan ikke helt forstå det! Jeg er spændt på det, har kun prøvet kort behandling før. Håber ikke nedregulerings-hormonerne bliver alt for hårde.

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Bliss skriver:

Jeg starter godt nok på 18.dagen om 14 dage, men det er vidst noget med at jeg har haft en kort cyklus i februar. Kan ikke helt forstå det! Jeg er spændt på det, har kun prøvet kort behandling før. Håber ikke nedregulerings-hormonerne bliver alt for hårde.

Nårh for pokker

Jeg har kun prøvet lang protokol og det var en succes, det endte dog i en MA.

Jeg synes ikke hormonerne er slemme. Jeg havde lidt hedeture, men ikke noget vildt og så havde jeg måske en lidt kort lunte 

Anmeld

3. marts 2014

Bliss

Det lyder godt! Så du synes ikke at nedreguleringen er værre end hormonerne som kommer bagefter?

Hvad er lægernes begrundelse for at sætte dig på lang behandling? At den gir flere æg?

Anmeld

3. marts 2014

Anonym trådstarter

Bliss skriver:

Det lyder godt! Så du synes ikke at nedreguleringen er værre end hormonerne som kommer bagefter?

Hvad er lægernes begrundelse for at sætte dig på lang behandling? At den gir flere æg?

Nej slet ikke. Jeg tænkte stort set ikke over at jeg var på hormoner  

Jeg har faktisk aldrig rigtig fået en forklaring på hvorfor  

Har du fået en forklaring på hvorfor du går fra kort til lang ? 

Anmeld

4. marts 2014

Bliss

Gud du er heldig. Er du da på en meget lav dosis hormoner siden du ikke mærker det?

Jeg skal på lang behandling fordi jeg har få antral follikler pga min alder, og fordi jeg har skiftet til en ny klinik som har andre idéer end den gamle.

Lyder som om deres erfaring er at man får flere æg ud med den lange behandling.

Anmeld

4. marts 2014

Anonym trådstarter

Bliss skriver:

Gud du er heldig. Er du da på en meget lav dosis hormoner siden du ikke mærker det?

Jeg skal på lang behandling fordi jeg har få antral follikler pga min alder, og fordi jeg har skiftet til en ny klinik som har andre idéer end den gamle.

Lyder som om deres erfaring er at man får flere æg ud med den lange behandling.

Jeg ved faktisk ikke om det er lav dosis 250 enheder Puregon ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.