Vi er udlejere, vi har to lejligheder i det samme hus, og kender alt til folk der ikke betaler eller på andre måder ikke overholder deres kontrakt.. Da jeg lærte min mand at kende havde han allerede de to huse, hvor af det ene er med to lejligheder.. Han boede så selv i den ene lejlighed, og havde det hus lejet ud som vi selv bor i nu.. Da jeg kom ind i billedet begyndte vi at holde lidt ekstra øje med vores lejere, for jeg har nul tolerance overfor folk der ikke betaler uden at snakke med os først, eller på anden måde ikke overholder sin kontrakt.. Dengang holdte vi ekstra øje med hende der boede her, på et halvt år havde hun smadret ALT både indvendigt og udenfor, så derfor besluttede vi at opsige hendes lejemål.. Hun flyttede dog også uden brok heldigvis, dog har vi siden kostet på den anden side af 200.000kr på huset og er ikke færdige, vi bor her dog selv nu, så vi tager det stille og roligt.. Dog ser vi aldrig en øre af de penge vi har brugt på renovering..
I lejlighederne har vi også måttet opsige på grund af manglende husleje, og vi har heldigvis aldrig haft problemer med at finde ens fdragsordning bagefter som passede begge parter, så vi er aldrig nået helt i retten med det..
Anmeld