30 års fødselsdag - mangler inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.159 visninger
9 svar
11 synes godt om
3. marts 2014

sismofutten

Hej alle samme,

Nu nærmer min 30 års fødselsdag med hastige skridt, og jeg har brug for lidt inspiration og råd

Jeg har sendt vedhæftet invitation ud - vi bliver 45!
Jeg har tænkt mig at slå et telt op på terrassen og stille borde og stole op her, pynte teltet og selv lave maden - mine forældre køre til Tyskland og køber drikkevarer og slik..

- Hvor lejer man borde og stole billigt?
- Hvordan ville I pynte teltet? (jeg havde tænkt på sort dug, med pink blok lys, pink servietter og så noget pynt?!)
- Hvilken slags drikkevarer skal vi have? Og hvor meget?
- Skal jeg lave noget underholdning?
- Jeg vil gerne lave en bordplan - hvordan gør jeg bordkortene sjove?
- Mangler jeg noget?

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe lidt?!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé sjov invitation! Virklig godt lavet!! 

Her holder jeg fødselsdag på fredag, og der har jeg lidt forskellige drikkevarer. Rødvin, hvidvin, alcohol fri rød og hvidvin. Lidt forskellige sparkling vin, sommersby, drinks, og baileys og self forskelligt sodavand. 

Jeg har ik planlagt underholdning, da vi altid bare plejer at hygge, slappe af og snakke! Vh stine

Anmeld

3. marts 2014

EAF

sismofutten skriver:

Hej alle samme,

Nu nærmer min 30 års fødselsdag med hastige skridt, og jeg har brug for lidt inspiration og råd

Jeg har tænkt mig at slå et telt op på terrassen og stille borde og stole op her, pynte teltet og selv lave maden - mine forældre køre til Tyskland og køber drikkevarer og slik..

- Hvordan ville I pynte teltet? (jeg havde tænkt på sort dug, med pink blok lys, pink servietter og så noget pynt?!)
- Mangler jeg noget?

Ha ha ha sidder her og griner højt, vil læse den for min mand nårhan løsriver sig fra Rusland vs Ukraine nyhederne. Hvor er den skæg med fede twists  Jeg vil ihvertfald gerne komme. 

Prøv at google på inspiration til 30 års fødselsdagsfest eller bare på borddækning osv.  Er sikker på det vælter frem med sider med ideer. 

Anmeld

3. marts 2014

BabyMus

sismofutten skriver:

Hej alle samme,

- Mangler jeg noget?

Jeg skal også holde 30 års fødselsdagsfest til sommer, så jeg kan da lige fortælle lidt om det jeg har planlagt indtil videre. Lyder til vi har det meget ens os to.

Jeg låner mine forældres have og vi skal sidde i teltet på græsplænen. Jeg er så heldig at jeg har en i familien der arbejder et sted hvor vi altid låner borde og stole fra. Ellers tror jeg du bare kan Google "leje borde og leje stole" og så kommer der sikkert en masse frem, der må være flere steder der lejer sådan nogle ting ud ligesom de lejer telte osv.

Jeg skal også have pink tema. Har allerede købt servietter og lys da det var på tilbud i Føtex her for nogle uger siden. Skal også have pink duge og så pink orkideer. Uden på teltet har jeg tænkt mig der skulle være flagranker fra Engel og inde i teltet skal der være guirlander fra Lisa Grue den i pink farver og så tænker jeg måske nogle balloner og flag. Jeg skal også have nogle pom pom'er eller honeycombs fra Engel, men skal bare lige finde ud af om de skal ligge på bordene eller op at hænge. Og så skal der være lidt lyskæder så man også kan se lidt når det begynder at blive mørkt.

Bordkort har jeg tænkt mig at bage marengskys og så sætte et stykke pap med navn derned - selvfølgelig også i pink.

Jeg har spurgt nogle af tøserne fra danseskolen om de vil optræde til festen, og det vil de nok godt, så der er lidt underholdning der. Ellers tror jeg ikke jeg selv vil sørge for mere underholdning, må se hvad aftenen byder.

Vi laver også maden selv og har tænkt mig at lave buffet både til hovedret og dessertbuffet.

Anmeld

4. marts 2014

sismofutten

StineW79 skriver:

Hé Hé sjov invitation! Virklig godt lavet!! 

Her holder jeg fødselsdag på fredag, og der har jeg lidt forskellige drikkevarer. Rødvin, hvidvin, alcohol fri rød og hvidvin. Lidt forskellige sparkling vin, sommersby, drinks, og baileys og self forskelligt sodavand. 

Jeg har ik planlagt underholdning, da vi altid bare plejer at hygge, slappe af og snakke! Vh stine

Tak - er også selv helt vild med teksten

Det var nogle rigtig gode ideer til drikkevarene - tak

Og god fornøjelse på fredag

Anmeld

4. marts 2014

sismofutten

Ha ha ha sidder her og griner højt, vil læse den for min mand nårhan løsriver sig fra Rusland vs Ukraine nyhederne. Hvor er den skæg med fede twists  Jeg vil ihvertfald gerne komme. 

Prøv at google på inspiration til 30 års fødselsdagsfest eller bare på borddækning osv.  Er sikker på det vælter frem med sider med ideer. 

Skal også hilse og sige fra mange af gæsterne, at de hoppede i med begge ben

Google is my best friend, og jeg har allerede været i gang, men kunne godt bruge lidt mere inspiration/erfaring

Anmeld

4. marts 2014

sismofutten

BabyMus skriver:

Jeg skal også holde 30 års fødselsdagsfest til sommer, så jeg kan da lige fortælle lidt om det jeg har planlagt indtil videre. Lyder til vi har det meget ens os to.

Jeg låner mine forældres have og vi skal sidde i teltet på græsplænen. Jeg er så heldig at jeg har en i familien der arbejder et sted hvor vi altid låner borde og stole fra. Ellers tror jeg du bare kan Google "leje borde og leje stole" og så kommer der sikkert en masse frem, der må være flere steder der lejer sådan nogle ting ud ligesom de lejer telte osv.

Jeg skal også have pink tema. Har allerede købt servietter og lys da det var på tilbud i Føtex her for nogle uger siden. Skal også have pink duge og så pink orkideer. Uden på teltet har jeg tænkt mig der skulle være flagranker fra Engel og inde i teltet skal der være guirlander fra Lisa Grue den i pink farver og så tænker jeg måske nogle balloner og flag. Jeg skal også have nogle pom pom'er eller honeycombs fra Engel, men skal bare lige finde ud af om de skal ligge på bordene eller op at hænge. Og så skal der være lidt lyskæder så man også kan se lidt når det begynder at blive mørkt.

Bordkort har jeg tænkt mig at bage marengskys og så sætte et stykke pap med navn derned - selvfølgelig også i pink.

Jeg har spurgt nogle af tøserne fra danseskolen om de vil optræde til festen, og det vil de nok godt, så der er lidt underholdning der. Ellers tror jeg ikke jeg selv vil sørge for mere underholdning, må se hvad aftenen byder.

Vi laver også maden selv og har tænkt mig at lave buffet både til hovedret og dessertbuffet.

Hold da op, ja, det var da meget det samme jeg havde tænkt mig

Det lyder som om at de har godt styr på oppyntningen - og det lyder super fedt
Og sikke en fed ide med bordkortene - den stjæler jeg lige og arbejder videre med (har nemlig ikke overskud til at bage selv )

Åhh - det var en god ide til underholdning - er selv instruktør i et pole dance studie - det kunne være jeg skulle få sat en op og vise hvad jeg kan

Tak fordi du lige gav dig tid til at komme med dine egne ideer - jeg håber at du får en skøn ferie til sommer

Anmeld

4. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
sismofutten skriver:

Tak - er også selv helt vild med teksten

Det var nogle rigtig gode ideer til drikkevarene - tak

Og god fornøjelse på fredag

Det var så lidt!! 

Er sikker på det bliver så hyggeligt. Har nemlig kun invitereret mine aller bedste veninder, min storesøster og mor, så det er ren pige ( kvinde ) fest.. Kærsten og ungerne er sendt ud af huset vh stine

Anmeld

8. september 2014

Mynthe_Mus

sismofutten skriver:

Hej alle samme,

- Mangler jeg noget?

Hej :-) 

Ved godt denne tråd, at gamle, men den hoppede op, da jeg søgte 30 års fødselsdags fest :-) 

Jeg har lige et spørgsmål hvor har du lavet de invitationer? :-)  

Håber du havde en gode fest :-))) 

Anmeld

10. september 2014

sismofutten

Nins skriver:

Hej :-) 

Ved godt denne tråd, at gamle, men den hoppede op, da jeg søgte 30 års fødselsdags fest :-) 

Jeg har lige et spørgsmål hvor har du lavet de invitationer? :-)  

Håber du havde en gode fest :-))) 

Det er helt i orden

Og jo tak, havde en skøn aften ;-)

Jeg mener det var hos "OptmialPrint"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.