Øv med øv på :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2014

mpr

Havde gået og virkelig prøvet at få tiden til at gå fordi jeg følte at tiden var gået i stå efter jeg startede på pergotime.. Så kommer dagen endelig hvor jeg skal scannes og have afvide om nogle æg har modnet sig... Sku niksen nej, der var stort set INGEN forandring siden hun sidst havde scannet mig - det er altså før jeg overhovedet havde haft min menstruation sidst o_o 

Jeg skal så ned til gyn igen fredag (det bliver sku dyrt hvis jeg skal rejse fra Holstebro og til Silkeborg flere gange i ugen! Men ja det skal jo gøres hvis jeg gerne vil have en bebs <3) På fredag skal kæresten så også med da han lige skal testes for at være sikker på det kun er mig der er noget galt med  

Men øv hvor fik jeg dårligt humør efter den tur.. 

Nu må vi så se på fredag.. Hvis der stadig intet er at se på udviklingen så skal jeg have noget til at fremkalde en blødning og så starter jeg forfra bare med 3 pergotime i stedet for 2 i 5 dage... Suk... Håber jeg kan holde modet oppe på trods af at det kun er 1 forsøg i behandling..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

esioul

Chel1992 skriver:

Havde gået og virkelig prøvet at få tiden til at gå fordi jeg følte at tiden var gået i stå efter jeg startede på pergotime.. Så kommer dagen endelig hvor jeg skal scannes og have afvide om nogle æg har modnet sig... Sku niksen nej, der var stort set INGEN forandring siden hun sidst havde scannet mig - det er altså før jeg overhovedet havde haft min menstruation sidst o_o 

Jeg skal så ned til gyn igen fredag (det bliver sku dyrt hvis jeg skal rejse fra Holstebro og til Silkeborg flere gange i ugen! Men ja det skal jo gøres hvis jeg gerne vil have en bebs <3) På fredag skal kæresten så også med da han lige skal testes for at være sikker på det kun er mig der er noget galt med  

Men øv hvor fik jeg dårligt humør efter den tur.. 

Nu må vi så se på fredag.. Hvis der stadig intet er at se på udviklingen så skal jeg have noget til at fremkalde en blødning og så starter jeg forfra bare med 3 pergotime i stedet for 2 i 5 dage... Suk... Håber jeg kan holde modet oppe på trods af at det kun er 1 forsøg i behandling..

Øv altså.

Det må være hårdt når kroppen ikke lige gør som ønsket

Anmeld

3. marts 2014

mpr

esioul skriver:

Øv altså.

Det må være hårdt når kroppen ikke lige gør som ønsket

Ja det er monster irriterende... Især fordi jeg troede æl lå lige om hjørnet fordi jeg de sidste par dage har haft en stikken i den ene side.. Og så bare får afvide at det kan jeg ikke regne med fordi det sagtens kan være hormonerne der påvirker mine æggestokke til at gøre det 

Men tak for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.