tur taske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
11 svar
1 synes godt om
3. marts 2014

helle85

jeg skal have en taske til mine børn (6 og 7 år), til nå de skal på tur da de kun har deres sports taske og den er nok ikke god at bruge nu nå de skal på tur. så hvad for en taske har dit barn nå de skal på tur med skolen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

helle85

opper den lige da det nok ikke kan passe at der ikke er nogen der har en taske til deres børn som de bruger nå de skal på tur

Anmeld

3. marts 2014

LinLin

David har indtil nu brugt gymnastisktasken fra hans skoletaske (lego)

men hvilke ture tænker du på??

Anmeld

3. marts 2014

MissTas

helle85 skriver:

jeg skal have en taske til mine børn (6 og 7 år), til nå de skal på tur da de kun har deres sports taske og den er nok ikke god at bruge nu nå de skal på tur. så hvad for en taske har dit barn nå de skal på tur med skolen??

har ikke selv et skolebarn, men ville nok anbefale en rygsæk lign som sidder ordentligt på deres ryg eller en lille trolly kuffert som de kan køre på hjul .. en løsning som er nem for dem og belaster dem mindst muligt

Anmeld

3. marts 2014

helle85

LinLin skriver:

David har indtil nu brugt gymnastisktasken fra hans skoletaske (lego)

men hvilke ture tænker du på??

her i denne uge skal de hen på sportspladsen hvor de skal have madkasse og drikke dunk med i en taske, og for et par uger siden var de på bustur hvor de også skulle have mad og drikke med i en taske,

så det er bare nogen små ture hvor de skal gå lidt osv

Anmeld

3. marts 2014

helle85

MissTas skriver:

har ikke selv et skolebarn, men ville nok anbefale en rygsæk lign som sidder ordentligt på deres ryg eller en lille trolly kuffert som de kan køre på hjul .. en løsning som er nem for dem og belaster dem mindst muligt

en trolly er for stor syntes jeg for der skal bare være plads til en madkasse og en drikke dunk og til min søn skal der så også kunne være et sæt tøj, det er skal vel bare være på størrelse med en børnehave task vil jeg tro

jeg vil også godt have en der sidder godt men ikke koster alt for meget da det jo er begrænset hvor meget de bruger den også for de vi ikke har råd til så meget

Anmeld

3. marts 2014

LinLin

helle85 skriver:

her i denne uge skal de hen på sportspladsen hvor de skal have madkasse og drikke dunk med i en taske, og for et par uger siden var de på bustur hvor de også skulle have mad og drikke med i en taske,

så det er bare nogen små ture hvor de skal gå lidt osv

Er det så ikke fint med en gymnastiktaske/-pose?

Anmeld

3. marts 2014

helle85

LinLin skriver:

Er det så ikke fint med en gymnastiktaske/-pose?

jo det er det

Anmeld

3. marts 2014

MissTas

helle85 skriver:

en trolly er for stor syntes jeg for der skal bare være plads til en madkasse og en drikke dunk og til min søn skal der så også kunne være et sæt tøj, det er skal vel bare være på størrelse med en børnehave task vil jeg tro

jeg vil også godt have en der sidder godt men ikke koster alt for meget da det jo er begrænset hvor meget de bruger den også for de vi ikke har råd til så meget

ja okay.. troede det var en tur tur der krævede toilettaske mm. Men så ville jeg nok vælge en lille fiks rygsæk.. Dem må man da kunne få billigt nogle steder ellers spørg i jeres bank.. de har ofte rygsække og sådan

Anmeld

3. marts 2014

helle85

MissTas skriver:

ja okay.. troede det var en tur tur der krævede toilettaske mm. Men så ville jeg nok vælge en lille fiks rygsæk.. Dem må man da kunne få billigt nogle steder ellers spørg i jeres bank.. de har ofte rygsække og sådan

har de tasker i banken??? er der det i alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.