Dag 50, ingen mens, men brunligt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. marts 2014

Mulle0802

Hej Alle,

I dag er jeg på dag 50, stadig ingen menstrution, men i dag brunligt udflåd - nogen der har erfaring for om det kan være menstrautionen der er på vej. Har aldrig selv tænkt over dette. Jeg har testet negativ så sent som i lørdags. Overvejer snart at kontakte lægen hvis jeg ikke har fået mens i denne uge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Ønskebaby2015

Jeg har oplevet det samme, dog på 39 dagen i dag. Super negativ test desværre. Dog heller ingen symptomer og i dag blev det bruntlige udflåd mere mørkerødt og dryppet lidt i toilettet her til aften, så det tager jeg som et tegn på min menses det så har været ca. 10 dage forsinket end normalt.

man venter bare utålmodigt og krydser finger, for hvis det skal være, så skal det jo også bare overstås så man kan komme videre og prøve igen 

Stadig kun brunt udflåd? Eller hvad er status i dag ? Måske du er sprunget en periode over??

Anmeld

6. marts 2014

Maja88

Da jeg fik min spiral ud gik der 53dage

Anmeld

6. marts 2014

Mulle0802

cpetersen skriver:

Jeg har oplevet det samme, dog på 39 dagen i dag. Super negativ test desværre. Dog heller ingen symptomer og i dag blev det bruntlige udflåd mere mørkerødt og dryppet lidt i toilettet her til aften, så det tager jeg som et tegn på min menses det så har været ca. 10 dage forsinket end normalt.

man venter bare utålmodigt og krydser finger, for hvis det skal være, så skal det jo også bare overstås så man kan komme videre og prøve igen 

Stadig kun brunt udflåd? Eller hvad er status i dag ? Måske du er sprunget en periode over??

Jeg fik mens samme aften, blev egentlig lettet over jeg nu fik en ny chance, men jeg aner ikke hvornår jeg kan forvente min ægløsning, da der er gået ca. 35 dage mellem mine forrige to mens. Men måske er det psyken der har udskudt mon mens denne gang, da det først er nu vi har besluttet os for at prøve. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.