Regntøj til børnehavebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2014

vitapigen

trunte89 skriver:

Jeg tror at det Bilka ofte har det samme som Føtex. Jeg har også købt et brugt sæt fra celavi. Og synes slet ikke der er nogen forskel på dem. Har også nogle gange haft købt i fx fakta. Synes altid de har været fine dem vi har haft. ( med mindre hun self har badet i vandpytterne )

Hehe min datter kan godt lide at sætte sig i vandpytterne

Men må se om jeg kommer forbi en Føtex et sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

vitapigen

Andre der vil komme med deres erfaringer?

Anmeld

3. marts 2014

spj

Jeg købte regntøj i Kvickly i sommers til min søn og datter. Min søn var da 11 måneder og startede i dp og min datter var 3 og startede i børnehave.
Jeg var fint tilfreds med regntøjet fra Kvickly. Min søn brugte bukserne rigtig meget fordi han sad meget ned og de holdet fint vandet ude.
Synes kvaliteten var rigtig fin og man kan ikke se det har været brugt.

Anmeld

3. marts 2014

Mivsen

Vi bruger både regntøj og gummistøvler fra Celavi, og det holder bare. 

Min søn er MEGET ude og er altid der hvor der er vand, og han har endnu ikke været våd under regntøjet.

Anmeld

3. marts 2014

vitapigen

Hvad er jeres erfaringer med mikk-line? Har lige købt en sæt i den lokale børnetøjsforretning med tilhørende gummistøvler og det ser umiddelbart rigtig holdbart ud med vandsøjletryk på 8000...

Jeg kan stadig komme af med det hvis det er  

Anmeld

3. marts 2014

vitapigen

Mivsen skriver:

Vi bruger både regntøj og gummistøvler fra Celavi, og det holder bare. 

Min søn er MEGET ude og er altid der hvor der er vand, og han har endnu ikke været våd under regntøjet.

Jeg har CalaVi i tankerne... Men lige nu har jeg købt mikk-line, men ved ikke om det er dumt gjort når de mange af jer anbefaler CalaVi...

Anmeld

3. marts 2014

minbaby

Jeg har flere gange købt det Bilka har på tilbud i denne uge og har været super tilfreds. Ungerne har været vokset ud af det, inden det var slidt. 

Jeg har faktisk lige købt det mærke igen i går til min pige på 3 som elsker vand og gerne bruger flere timer ude i regnen og i vandpytterne. Hun har altid været tur når hun fik regntøjet af.

Anmeld

3. marts 2014

lineog4

vitapigen skriver:

Hej piger...

Min datter skal have et sæt regntøj. Hun skal først i børnehave til sommer, men det skal kunne holde til at blive brugt  Ved at børn er mere hård ved tøjet i børnehave end dagplejen

Nå, men hvad vil i anbefale? Er også i tvivl om det skal være med aftageligt fór eller om vi bare skal gøre som vi plejer, nemlig med et sæt termotøj under.

Har set at denne uge har Bilka regntøj på tilbud, men ved ikke om det er holdbart eller om vi skal ud i noget Hummel, TTH eller et helt andet mærke. Synes det er en jungle

Jeg har købt i Føtex og jeg hAr købt brugt og det har holdt til   3 børn... Er super nærig så ville aldrig købe dyrt regntøj

Anmeld

3. marts 2014

vitapigen

minbaby skriver:

Jeg har flere gange købt det Bilka har på tilbud i denne uge og har været super tilfreds. Ungerne har været vokset ud af det, inden det var slidt. 

Jeg har faktisk lige købt det mærke igen i går til min pige på 3 som elsker vand og gerne bruger flere timer ude i regnen og i vandpytterne. Hun har altid været tur når hun fik regntøjet af.

Jeg må vidst lige ud og kigge i Bilka... Kan få det andet byttet hvis det fra Bilka ser fint ud

Anmeld

3. marts 2014

vitapigen

lineog4 skriver:

Jeg har købt i Føtex og jeg hAr købt brugt og det har holdt til   3 børn... Er super nærig så ville aldrig købe dyrt regntøj

Hold da op... Hvad hedder mærket fra Føtex? Det er da super godt gået at det har holdt til 3 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.