Størrelse på rygsæk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. marts 2014

L&V

Hvor mange L er jeres børns børnehave rygsæk på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Aabye

Nu er min dreng så ikke startet i børnehaven endnu.. Han starter først den 1 april.. 

MEN.. 
Han har en Fjällräven Mini som jeg regner med at han skal bruge.. Den er 7 liter.. Og der kan faktisk være overraskende meget i den lille taske der.. 

Anmeld

3. marts 2014

Laulund87

Her er det også en Fjällräven Mini.. Hun skal dog ikke selv have den på, de bruger en trolly til alle madpakkerne på tur. Så det er kun frem og tilbage fra børnehaven. Ellers ville jeg vælge en der sidder bedre med bedre stropper.

Anmeld

3. marts 2014

L&V

Oki tak for svar. Hun ska ha en haglof corker tror jeg den hedder var bare lige i tvivl om det sku være en xs eller s. Men så tror jeg en xs er stor nok hvis der er plads nok i fjællrævs taskerne

Anmeld

3. marts 2014

Mussen2

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Oki tak for svar. Hun ska ha en haglof corker tror jeg den hedder var bare lige i tvivl om det sku være en xs eller s. Men så tror jeg en xs er stor nok hvis der er plads nok i fjællrævs taskerne

Vi har den mindste fra haglofs og den er super i størrelsen til børnehavebrug

Anmeld

3. marts 2014

L&V

Mussen2 skriver:

Vi har den mindste fra haglofs og den er super i størrelsen til børnehavebrug

Hva model er det og hvad har i i tasken?

Anmeld

4. marts 2014

Mussen2

Det er en tight xs 10 L. Vi har madpakke og dunk fast. Og så kan der være en jakke et sæt regntøj eller lignende. Jeg vil sige den skal ikke være mindre. I så fald skal den kun være til mad og dunk.

Anmeld

4. marts 2014

L&V

Mussen2 skriver:

Det er en tight xs 10 L. Vi har madpakke og dunk fast. Og så kan der være en jakke et sæt regntøj eller lignende. Jeg vil sige den skal ikke være mindre. I så fald skal den kun være til mad og dunk.

Oki tak.. Det tænker jeg os der skal være plads til for regner med hun ska i en ude gruppe så der ska jo være lidt der i.. Vil selvfølgelig lige ha hende med ud og prøve dem med det er bare rart at vide hva man ska gå efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.