Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu er min dreng så ikke startet i børnehaven endnu.. Han starter først den 1 april.. MEN.. Han har en Fjällräven Mini som jeg regner med at han skal bruge.. Den er 7 liter.. Og der kan faktisk være overraskende meget i den lille taske der..
Her er det også en Fjällräven Mini.. Hun skal dog ikke selv have den på, de bruger en trolly til alle madpakkerne på tur. Så det er kun frem og tilbage fra børnehaven. Ellers ville jeg vælge en der sidder bedre med bedre stropper.
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Oki tak for svar. Hun ska ha en haglof corker tror jeg den hedder var bare lige i tvivl om det sku være en xs eller s. Men så tror jeg en xs er stor nok hvis der er plads nok i fjællrævs taskerne
Oki tak for svar. Hun ska ha en haglof corker tror jeg den hedder var bare lige i tvivl om det sku være en xs eller s. Men så tror jeg en xs er stor nok hvis der er plads nok i fjællrævs taskerne
Mussen2 skriver: Vi har den mindste fra haglofs og den er super i størrelsen til børnehavebrug
Vi har den mindste fra haglofs og den er super i størrelsen til børnehavebrug
Mussen2 skriver: Det er en tight xs 10 L. Vi har madpakke og dunk fast. Og så kan der være en jakke et sæt regntøj eller lignende. Jeg vil sige den skal ikke være mindre. I så fald skal den kun være til mad og dunk.
Det er en tight xs 10 L. Vi har madpakke og dunk fast. Og så kan der være en jakke et sæt regntøj eller lignende. Jeg vil sige den skal ikke være mindre. I så fald skal den kun være til mad og dunk.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128