Hørertelefoner til børn til Ipad mv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi var så uheldige i weekenden, at vores datter på snart 5 år fik knækket hørertelefoner i Ipad'en. Den der dims man sætter ind i stikket i Ipad'en er nu knækket af og sidder inden i. Dog kan den tages ud ved en forhandler til kun 250 kr. Han sagde med det samme, at det var fordi, at de havde været for billige og de havde rigtig mange sager af denne slags, hvor det var børn der var kommet til det.

Men nu vil vi selvfølgelig ikke købe nogen helt billige. Er der nogen som kan anbefale nogen gode nogen uden, at de koster 700 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2014

Pikku Myy

MoarHvidovre skriver:

Vi var så uheldige i weekenden, at vores datter på snart 5 år fik knækket hørertelefoner i Ipad'en. Den der dims man sætter ind i stikket i Ipad'en er nu knækket af og sidder inden i. Dog kan den tages ud ved en forhandler til kun 250 kr. Han sagde med det samme, at det var fordi, at de havde været for billige og de havde rigtig mange sager af denne slags, hvor det var børn der var kommet til det.

Men nu vil vi selvfølgelig ikke købe nogen helt billige. Er der nogen som kan anbefale nogen gode nogen uden, at de koster 700 kr.

Jeg kan ikke anbefale nogen da vi ikke har nogen, men hvis det var mig ville jeg gå efter nogen hvor der er en kontrol med hvor høj lydstyrken kan blive. Så ved jeg selvfølgelig ikke om producenten har sørget for at de er holdbare, men mon ikke når nu de er lavet til børn

Anmeld

3. marts 2014

Pikku Myy

MoarHvidovre skriver:

Fx: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/hovedtelefoner/SHK1031/philips-hovedtelefoner-til-born-pink

Anmeld

3. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Pikku Myy skriver:

Jeg kan ikke anbefale nogen da vi ikke har nogen, men hvis det var mig ville jeg gå efter nogen hvor der er en kontrol med hvor høj lydstyrken kan blive. Så ved jeg selvfølgelig ikke om producenten har sørget for at de er holdbare, men mon ikke når nu de er lavet til børn

Jeg har aldrig tænkt over det med lydstyrken. Tak

De ser fine ud dem du har linket til. Jeg blev bare så ærgelig over, at dimsen der kommer ind i Ipad'en knækkede. Nu håber jeg, at de kan få den ud uden, at de åbner den ellers hedder det 1.000 kr.

Anmeld

3. marts 2014

De3Guldklumper

MoarHvidovre skriver:

Her har ungerne disse.

http://m.pricerunner.dk/pi/94-2756474/Hovedtelefon er/JVC-HA-KD5-Produkt-Info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.